Quote from j sollerman on 23 December 2015, 12:49Just nu är han i us and a, så vi får väl vänta på uppdateringar. God Jul 🙂
Just nu är han i us and a, så vi får väl vänta på uppdateringar. God Jul 🙂
Quote from Karl Mapson on 23 December 2015, 14:25God Jul till er alla!
Jag funderar på om jag ska ändå krypa fram 5km och bli först tjej med tid på båda grenar i år ( det lär inte hålla länge) 🙂
Sara, ska du springa snart eller har jag några dagar på mig 🙂
God Jul till er alla!
Jag funderar på om jag ska ändå krypa fram 5km och bli först tjej med tid på båda grenar i år ( det lär inte hålla länge) 🙂
Sara, ska du springa snart eller har jag några dagar på mig 🙂
Quote from Funbeat user on 26 December 2015, 13:41Springer 10 km lopp på nyårsafton, plockar snabbaste 5 där Elena. 🙂
Springer 10 km lopp på nyårsafton, plockar snabbaste 5 där Elena. 🙂
Quote from Karl Mapson on 26 December 2015, 18:17Oj-oj-oj, Sara, då har jag bara några dagar på mig 🙂 vi ska se om jag tar mig i kragen.
Oj-oj-oj, Sara, då har jag bara några dagar på mig 🙂 vi ska se om jag tar mig i kragen.
Quote from Funbeat user on 1 January 2016, 09:46Första dam med två tider? Snabbaste 5 från Sylvesterloppet 10 km igår! 🙂
Löpning 5 km: 24:11
BILD:www.molin.se/femk.jpg
Första dam med två tider? Snabbaste 5 från Sylvesterloppet 10 km igår! 🙂
Löpning 5 km: 24:11
BILD:www.molin.se/femk.jpg
Quote from Karl Mapson on 2 January 2016, 19:58Grattis, Sara! Nu ska jag sikta på andraplatsen 🙂
Grattis, Sara! Nu ska jag sikta på andraplatsen 🙂
Quote from Funbeat user on 3 January 2016, 10:32Så har jag då till slut fått till en 5km-tid, 21.54 de sista 5 km innan nedjogg av ett progressivt 13km-pass. Här finns rätt stor potential till förbättring. Sen är det ju simningen, hmmm...
Så har jag då till slut fått till en 5km-tid, 21.54 de sista 5 km innan nedjogg av ett progressivt 13km-pass. Här finns rätt stor potential till förbättring. Sen är det ju simningen, hmmm...
Quote from Funbeat user on 11 January 2016, 15:19ber ursäkt att det var 7 veckor emellan uppdatering.
Sara leda bland damer
Peter Ljunberg har 24s över Sylle.
vi har 26 deltagare 24 herrer och 2 damer men bara 19 med kompletta tider.
ber ursäkt att det var 7 veckor emellan uppdatering.
Sara leda bland damer
Peter Ljunberg har 24s över Sylle.
vi har 26 deltagare 24 herrer och 2 damer men bara 19 med kompletta tider.
Quote from Funbeat user on 13 January 2016, 10:33Jag hejar på dessa medävlare, hoppas vi får se kompletta tider snart: Calle Nordberg, Adrian Bengtsson, Patrik Rosén, Ted Molin, Micke S, Tobias Lindbom, Elena TS.
Är ni redo?
Jag hejar på dessa medävlare, hoppas vi får se kompletta tider snart: Calle Nordberg, Adrian Bengtsson, Patrik Rosén, Ted Molin, Micke S, Tobias Lindbom, Elena TS.
Är ni redo?
Quote from Funbeat user on 13 January 2016, 13:17Tack för stödet 😀
Har börjat simma igen lite smått nu i vinter så snart redo för en första 1500-ing, kanske redan denna veckan 😛
Tack för stödet 😀
Har börjat simma igen lite smått nu i vinter så snart redo för en första 1500-ing, kanske redan denna veckan 😛