Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

33:20 är min nya simtid! Och det efter att ha simmat flitigt, inte mycket att komma med men jag har förbättrat mig!

YES! Efter att ha ökat längden och mängden simning senaste veckorna slog jag idag till med nytt PB trots en sliten, stel överkropp med träningsvärk. Det var jag inte riktigt beredd på.
27:34 är den nya tiden. Jihoo!

drygt tre veckor kvar och bara 30s skiljer första och tredje plats.

Och jag kommer varken ha en ny löp- eller simtid pga skadad axel, så det finns lysande förutsättningar att knipa förstaplatsen!

Klubben kör 1500 på Distanscupen imorgon så då hoppas jag kunna förbättra min simtid

Simingen har ju helt havererat som vanligt, är nog 2min från den noterade tiden, men om jag kan få vara frisk resten av mars borde sub17 på löpningen och första-platsen inte vara omöjlig. Men som sagt, vara frisk...

Hej! Jag är en gammal gubbe som började simma för 1,5 år sen. Sprungit har jag gjort länge. Men jag är varken snabb på simningen eller löpningen, men mindre dålig på löpningen.
Lite sent att hoppa in nu men kul med inspiration de sista veckorna.
Kollar mi

Nytt PB på simningen: 26:55

Nu börjar jag tro på en tid i Vansbro under 45 🙂

Ny simtid 18.38 idag. Sub40 känns dock en bra bit bort även om jag kanske kan förbättra ett par sekunder på löpningen. Behövs pers med ca 30sek

Sprang de första 5km av göteborgsvarvets seedningsloppet på 19:54. De sista 5km var inte lika bra kan man säga!