Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningFunBeat Vinter Aquathlon Utmaning …
You need to log in to create posts and topics.

Nytt PB på simningen i morse - 24:50 🙂

Tack Ryan för att du fixar den här fina tävlingen. Jag gillar den här utmaningen. Som vanligt är jag med och kämpar om sista platsen. Årets första resultat:
Löpning 26:34 och simning 36:46. totaltid 1.03.20
Uschligt kan tyckas, men vän av ordning kan se a

Simningen gick inget vidare. Fick kramp och kunde inte simma färdigt. Så min god är inklusive insim och vila..

Simning, 31.30 (ska väl gå ett kapa 9-10 min.)

Får ta mig in på listan i alla fall:
Dagens simpass hade jag 19:46 per km i medel, blir väl 29:40 på 1500.
Gårdagens löppass gick i 4:46-tempo i snitt, blir väl 23:50 på 5 km.

En bit kvar tills förra året...

Fotrfarande anser jag mig vara simmare!

Simmade på 26:33 idag, max för tillfället och säsongsbästa med drygt 10s så jag får vara nöjd. Tänkte springa snabbt imorgon, tar mig antagligen under 18min, men sista 5km på dagens löppass gick på 20:54 så det kan jag redovisa så länge. Summa 47:27.

26:19 på löpning idag. Jag simmade en 1500 som uppvärmning i torsdags men hade glömt att det redan var oktober så jag kollade inte tiden 🙂

Sprang på 17:38 idag, nöjd med det. Nu har jag ganska så maxat båda tiderna utifrån dagens kapacitet, summa 44:11, dvs bättre redan från start än jag fick till under hela förra säsongens Aquathlon.

Första 5km på dagens brick-löpning - 22:46.

Både sim- och löptid bättre än förra årets, bra start 🙂

17:34 på första (ngt långa) 5km av dagens seedningslopp i Mölndal.

Nu blev jag plötsligt inte helt nöjd med 17:38 längre utan behöver kapa sisådär 5 sekunder... 😉 Får försöka med det i nästa vecka.