Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 10:02Jamen Erica!
Då var det löst då. Då var det vi som sprang på varann i skogen då. Jag och en annan Funbeatare gjorde samma sträcka, fast åt andra hållet. Mycket rötter och stenar men jag tycker ändå att spåret var bra. Kul att råkas! (H)Måste säga att ja
Jamen Erica!
Då var det löst då. Då var det vi som sprang på varann i skogen då. Jag och en annan Funbeatare gjorde samma sträcka, fast åt andra hållet. Mycket rötter och stenar men jag tycker ändå att spåret var bra. Kul att råkas! (H)
Måste säga att ja
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 10:56Tack! 😀
Ja, det var himlans bra att de hade Funbeat-tröja på dig, det är ju liksom lättare att skilja på folk och folk på det sättet... 😉
Det var jättetrist att behöva bryta, men jag vill inte ägna ytterligare fem månader till rehabträning så det känns
Tack! 😀
Ja, det var himlans bra att de hade Funbeat-tröja på dig, det är ju liksom lättare att skilja på folk och folk på det sättet... 😉
Det var jättetrist att behöva bryta, men jag vill inte ägna ytterligare fem månader till rehabträning så det känns
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 14:47Thomas, vilket håll sprang ni, och var det lätt att hitta?
Har vandrat sträckan Hindås-Skatås för en del år sedan, och jag minns att vi tvekade ett par gånger över vägvalet. Kanske lätt att kuta fel om man kommer i full (nåja ;)) karriär...
Thomas, vilket håll sprang ni, och var det lätt att hitta?
Har vandrat sträckan Hindås-Skatås för en del år sedan, och jag minns att vi tvekade ett par gånger över vägvalet. Kanske lätt att kuta fel om man kommer i full (nåja ;)) karriär...
Quote from Funbeat user on 5 May 2009, 21:10Det var bara precis i början som vi sprang fel. Kanske 2-300m. Men man kommer snabbt på att inga orange prickar hittas så det var bara att vända om och kolla lite bättre. Annars var det endast små snabba "span-koll" vid några få vägskäl. Jag tycker nog at
Det var bara precis i början som vi sprang fel. Kanske 2-300m. Men man kommer snabbt på att inga orange prickar hittas så det var bara att vända om och kolla lite bättre. Annars var det endast små snabba "span-koll" vid några få vägskäl. Jag tycker nog at
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:26Tack för svaret!
Ska försöka komma iväg under sommaren och springa sträckan.
Nån som är intresserad? Kan tänka mig ca 6min-tempo. Ca 38km har jag för mig?
Tack för svaret!
Ska försöka komma iväg under sommaren och springa sträckan.
Nån som är intresserad? Kan tänka mig ca 6min-tempo. Ca 38km har jag för mig?
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 13:56Jag är sugen. Sprang hela sträckan som då var 38,5 km hösten 1981 som 16-åring. Hela sträckan kanske är att ta i men man skulle ju kunna köra ett kombipass, springa från Hindås till Härskogen, Landvetter eller Kåsjön och cykla tillbaka till Hindås igen? L
Jag är sugen. Sprang hela sträckan som då var 38,5 km hösten 1981 som 16-åring. Hela sträckan kanske är att ta i men man skulle ju kunna köra ett kombipass, springa från Hindås till Härskogen, Landvetter eller Kåsjön och cykla tillbaka till Hindås igen? L
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:24Springer gärna hela sträckan. Kanske en lagom varm vardagseftermiddag/kväll i slutet av maj 🙂
Springer gärna hela sträckan. Kanske en lagom varm vardagseftermiddag/kväll i slutet av maj 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 14:28Det är ganska kuperat och dessutom en hel del rötter och stenar så ett 6-minuterstempo är inte helt lätt att hålla (åtminstone inte för de flesta av dem jag sprang med i helgen...)
Bara så ni inte ska försöka hinna med en buss någon speciell tid för då ka
Det är ganska kuperat och dessutom en hel del rötter och stenar så ett 6-minuterstempo är inte helt lätt att hålla (åtminstone inte för de flesta av dem jag sprang med i helgen...)
Bara så ni inte ska försöka hinna med en buss någon speciell tid för då ka
Quote from Funbeat user on 6 May 2009, 20:56Som Erica skriver. Det är lite rötter och stenar här och var. Det är dessutom några ställen man måste balansera på små trädstammar över dypölar. När jag fick min sammanställning efteråt, då hamnade jag på 7:30 tempo. Skall väl i ärlighetens namn nämna att
Som Erica skriver. Det är lite rötter och stenar här och var. Det är dessutom några ställen man måste balansera på små trädstammar över dypölar. När jag fick min sammanställning efteråt, då hamnade jag på 7:30 tempo. Skall väl i ärlighetens namn nämna att