Quote from Funbeat user on 10 April 2010, 20:50Ja, det finns ju rätt många alternativ beroende på hur långt du vill cykla men också när du kommer att göra det med tanke på trafiken. Personligen gillar jag att ta mig ut till Genarp/Häckeberga och sen köra en runda där efter hur långt jag känner för kör
Ja, det finns ju rätt många alternativ beroende på hur långt du vill cykla men också när du kommer att göra det med tanke på trafiken. Personligen gillar jag att ta mig ut till Genarp/Häckeberga och sen köra en runda där efter hur långt jag känner för kör
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 08:52Stilpolisen säger: helt ok!
Stilpolisen säger: helt ok!
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 21:01Tack allihopa för tips om cyklerundor och cyklar och tack stilpolisen för den nästan komplimangen:)
Tack allihopa för tips om cyklerundor och cyklar och tack stilpolisen för den nästan komplimangen:)
Quote from Funbeat user on 11 April 2010, 22:15Stilpolisen här kan du lita på. Det är inte säkert att du måste följa rådet, men om du gör det, så är det oklanderligt.
Stilpolisen här kan du lita på. Det är inte säkert att du måste följa rådet, men om du gör det, så är det oklanderligt.
Quote from Funbeat user on 13 April 2010, 20:41Nu har jag provat på cykleklubben. Jäklar i h*lvete vad jobbigt det var men jag överlevde:D
Nu har jag provat på cykleklubben. Jäklar i h*lvete vad jobbigt det var men jag överlevde:D
Quote from ellen olsson on 14 April 2010, 00:14Tisdagar brukar ofta vara dagarna med de hårdaste passen eftersom det ligger praktiskt till tidsmässigt med 4 dagar kvar till lördagen.
Tisdagar brukar ofta vara dagarna med de hårdaste passen eftersom det ligger praktiskt till tidsmässigt med 4 dagar kvar till lördagen.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:03Har också köpt Columbus, inte så fin och blänkande ny som din, men en Columbus likväl. Var också ute på min första klubbträning, i söndags, och fick slita rejält sista två milen. Körde punktering med, så nu kan jag det. 🙂
Hade nog på känn att jag skulle
Har också köpt Columbus, inte så fin och blänkande ny som din, men en Columbus likväl. Var också ute på min första klubbträning, i söndags, och fick slita rejält sista två milen. Körde punktering med, så nu kan jag det. 🙂
Hade nog på känn att jag skulle
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 08:42Grattis till den nya cykeln! Och nej, självklart kan den inte vara lika fin som min, det är omöjligt;)
Oj, punktering. Händer det mig när jag är ute själv blir det nog tyvärr till att beställa taxi, har tyvärr ingen aning om hur man lagar det trots att ja
Grattis till den nya cykeln! Och nej, självklart kan den inte vara lika fin som min, det är omöjligt;)
Oj, punktering. Händer det mig när jag är ute själv blir det nog tyvärr till att beställa taxi, har tyvärr ingen aning om hur man lagar det trots att ja
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:45Ett tips är att testa på att byta slang hemma någon kväll. Är liksom bra att ha gjort det innan man står där i backen mot Skrylle, flåsandes.
Ett tips är att testa på att byta slang hemma någon kväll. Är liksom bra att ha gjort det innan man står där i backen mot Skrylle, flåsandes.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 10:59Youtube sökning: change inner tube
http://www.youtube.com/watch?v=QYy4W2iH_NY
Visserligen visar han på MTB med låsring o ventilhatt men principen är densamma.
Sätt igång o träna.......
Youtube sökning: change inner tube
Visserligen visar han på MTB med låsring o ventilhatt men principen är densamma.
Sätt igång o träna.......