Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 11:14http://www.youtube.com/watch?v=5awgzfBazvk
På landsvägshoj och alla talar svenska.
På landsvägshoj och alla talar svenska.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 14:53Jo: vi var 14 st som körde. Jag och några till tog en runda på 66 km, i 30-tempo ungefär, även om jag då sackade sista två milen. Resten körde 12 eller 13 mil, några betydligt fortare. Nån gång ska jag väl kunna hänga på...
Men först är det mil och timma
Jo: vi var 14 st som körde. Jag och några till tog en runda på 66 km, i 30-tempo ungefär, även om jag då sackade sista två milen. Resten körde 12 eller 13 mil, några betydligt fortare. Nån gång ska jag väl kunna hänga på...
Men först är det mil och timma
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:28Ja då är det väl bäst att börja öva då:). Har en sadelväska med slang och däckavkrängare och en pump har jag också med på cykeln... vad behöver jag ett multiverktyg till?
Ja då är det väl bäst att börja öva då:). Har en sadelväska med slang och däckavkrängare och en pump har jag också med på cykeln... vad behöver jag ett multiverktyg till?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:29Till allt det andra som kan gå i sönder?
Till allt det andra som kan gå i sönder?
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 15:44David: Okej, det får nog bli nästa lektion.
Tobias: Tack för youtubeklippet. Det är ju faktiskt samma princip som att fixa punka på rullstolsrugbystolar och det har jag faktiskt fått lite lektioner i så detta ska nog gå bra:)
David: Okej, det får nog bli nästa lektion.
Tobias: Tack för youtubeklippet. Det är ju faktiskt samma princip som att fixa punka på rullstolsrugbystolar och det har jag faktiskt fått lite lektioner i så detta ska nog gå bra:)
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 18:18Nöden är alla uppfinningars moder:-)
Glöm bara inte bort i stridens hetta, att borsta bort ev grus eller skräp
från däcket. Min första "skarpa" punktering fixades snabbare än
jag vågat drömma om. Lite för snabbt visade det sig - fick punktering
igen ef
Nöden är alla uppfinningars moder:-)
Glöm bara inte bort i stridens hetta, att borsta bort ev grus eller skräp
från däcket. Min första "skarpa" punktering fixades snabbare än
jag vågat drömma om. Lite för snabbt visade det sig - fick punktering
igen ef