Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 15:13*gapskrattar igenkännande*
Lego på parkett är både vasst och halt, och det ligger alltid en bit kvar på golvet som man kliver på om man smyger upp på natten oavsett hur väl man trodde man plockat upp 🙂
*gapskrattar igenkännande*
Lego på parkett är både vasst och halt, och det ligger alltid en bit kvar på golvet som man kliver på om man smyger upp på natten oavsett hur väl man trodde man plockat upp 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:06Min mor är en inbiten hälgångare, och springer även med hälen först (efter vad hon sagt till mig). Själv var även jag en bra duktig hälgångar, tills jag började springa. Jag lärde mig använda mittfotslanding för att undvika problem och har sedan dess inte
Min mor är en inbiten hälgångare, och springer även med hälen först (efter vad hon sagt till mig). Själv var även jag en bra duktig hälgångar, tills jag började springa. Jag lärde mig använda mittfotslanding för att undvika problem och har sedan dess inte
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:19Men.. Hm. Fredrik.. All gång är ju "inlärd", precis som alla rörelser någon gång är inlärda. Varför skulle ett sätt att gå vara mer naturligt än något annat sätt att gå?
Jag går i högklackat ibland, och det är ju bannemig inte naturligt någon stans, det
Men.. Hm. Fredrik.. All gång är ju "inlärd", precis som alla rörelser någon gång är inlärda. Varför skulle ett sätt att gå vara mer naturligt än något annat sätt att gå?
Jag går i högklackat ibland, och det är ju bannemig inte naturligt någon stans, det
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:21Jag är en mittfotsgångare och även en mittfotslöpare. När jag går hörs nästan ingenting, däremot dundrar det om sambon när han går. Vi hade även en granne ovanför när vi bodde i ett lyhört hus och hon var lätt och liten, men när hon gick över golvet vibre
Jag är en mittfotsgångare och även en mittfotslöpare. När jag går hörs nästan ingenting, däremot dundrar det om sambon när han går. Vi hade även en granne ovanför när vi bodde i ett lyhört hus och hon var lätt och liten, men när hon gick över golvet vibre
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:24"och hon var lätt och liten, men när hon gick över golvet vibrerade det nästan nere hos oss."
Ibland när jag sitter på pendeltåget kan jag höra hur det dundrar en bit bort av en person som kommer gående. Jag tänker mig ofta att det är en stor man, men vä
"och hon var lätt och liten, men när hon gick över golvet vibrerade det nästan nere hos oss."
Ibland när jag sitter på pendeltåget kan jag höra hur det dundrar en bit bort av en person som kommer gående. Jag tänker mig ofta att det är en stor man, men vä
Quote from Funbeat user on 22 September 2010, 16:46Gammalt ämne men skon påverkar antagligen också gåsteget. Tog en rehabpromenad för några månader sen i tunna ej uppbyggda plimsollskor och gångsteget blev annorlunda, mer som jag tänker mig som Gordon Pirie beskriver sitt löpsteg, lågt, mer böjda knän och
Gammalt ämne men skon påverkar antagligen också gåsteget. Tog en rehabpromenad för några månader sen i tunna ej uppbyggda plimsollskor och gångsteget blev annorlunda, mer som jag tänker mig som Gordon Pirie beskriver sitt löpsteg, lågt, mer böjda knän och
Quote from Magnus Gelang on 22 September 2010, 18:56Japp, som Jackie skriver så går jag med hälen först och joggar också så. Dock går jag mycket tyst när alla i familjen sover, då liksom smyger jag fast jag fortfarande sätter i hälen först,,,,,,vet inte riktigt hur jag gör, men tyst blir det 😀
Japp, som Jackie skriver så går jag med hälen först och joggar också så. Dock går jag mycket tyst när alla i familjen sover, då liksom smyger jag fast jag fortfarande sätter i hälen först,,,,,,vet inte riktigt hur jag gör, men tyst blir det 😀
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 09:30"Men för den sakens skull är det väl inte naturligt att sova på ett sätt, och "inlärt" att sova på de andra sätten? "
Du har inte varit med och diskuterat barns sömn hör jag ...
puh.Men det går såklart att smyga med hälen först också, men det kräver ka
"Men för den sakens skull är det väl inte naturligt att sova på ett sätt, och "inlärt" att sova på de andra sätten? "
Du har inte varit med och diskuterat barns sömn hör jag ...
puh.
Men det går såklart att smyga med hälen först också, men det kräver ka
Quote from Funbeat user on 24 September 2010, 08:41Mycket av det man kan är inlärt. Det kan man konstatera när man ser sina barn göra samma rörelser och ha samma gester som en själv. Barns iakttagelseförmåga är enorm, det är så de lär sig. Man blir förvånad hur snabbt de kan lära sig.
Så att de lär av fö
Mycket av det man kan är inlärt. Det kan man konstatera när man ser sina barn göra samma rörelser och ha samma gester som en själv. Barns iakttagelseförmåga är enorm, det är så de lär sig. Man blir förvånad hur snabbt de kan lära sig.
Så att de lär av fö