Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 22:26Alla mina löparkläder är från Bagheera Outlet och därmed inte dyra men fullt funktionella. Förra vintern funkade de hur bra som helst att springa i ner till iaf -18 grader. (t+)
På vintern springer jag då alltså i långa tights (samma som jag använder på
Alla mina löparkläder är från Bagheera Outlet och därmed inte dyra men fullt funktionella. Förra vintern funkade de hur bra som helst att springa i ner till iaf -18 grader. (t+)
På vintern springer jag då alltså i långa tights (samma som jag använder på
Quote from Funbeat user on 17 November 2010, 23:02Ang. underställ säger jag bara MERINOULL !!
Jag har hivat alla andra alternativ som luktar skunk efter ett par gånger.
Merinoullen är en väl värd investering med alla de goda egenskaper man vill ha, dessutom lättskött! Icebreakers produkter är grymma.
Ang. underställ säger jag bara MERINOULL !!
Jag har hivat alla andra alternativ som luktar skunk efter ett par gånger.
Merinoullen är en väl värd investering med alla de goda egenskaper man vill ha, dessutom lättskött! Icebreakers produkter är grymma.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 08:16Just nu kör jag med en underställströja + en jacka på överkropp. Problemet med jackan (och tightsen) är att de inte är vattentåliga alls men jag har iallafall klarat 2 timmar i småregn och noll-gradigt. Men ösregn och några plusgrader blir problem för mig
Just nu kör jag med en underställströja + en jacka på överkropp. Problemet med jackan (och tightsen) är att de inte är vattentåliga alls men jag har iallafall klarat 2 timmar i småregn och noll-gradigt. Men ösregn och några plusgrader blir problem för mig
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 09:11Håller med om att vindtäta jackor ger mig mer blöta på insidan än en eller två undertröjor med ej vindtät jacka. Hellre regnblöt än svettblöt, och är det riktigt kallt regnar det ju inte. Samma kläder som jag åker skidor i funkar bra att springa i - och h
Håller med om att vindtäta jackor ger mig mer blöta på insidan än en eller två undertröjor med ej vindtät jacka. Hellre regnblöt än svettblöt, och är det riktigt kallt regnar det ju inte. Samma kläder som jag åker skidor i funkar bra att springa i - och h
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 10:16Just nu kör jag med tunn Merino (IB150) ibland med en vanlig funktionströja över, beror på hur det känns och vad jag tänker göra och så min R90 över. Sedan antingen underplagg med WS och vanliga långtajts, fast hellre mina stormtajts från Craft, med bara
Just nu kör jag med tunn Merino (IB150) ibland med en vanlig funktionströja över, beror på hur det känns och vad jag tänker göra och så min R90 över. Sedan antingen underplagg med WS och vanliga långtajts, fast hellre mina stormtajts från Craft, med bara
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:08Använd bara CRAFT och PEARL IZUMI
visst de e lite dyrare än övriga men funktionen är absolut överlägsen.
Använd bara CRAFT och PEARL IZUMI
visst de e lite dyrare än övriga men funktionen är absolut överlägsen.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:50Jag kör med Craft underställ och dobsom vindlager (Inter Sport?) på underkropp, på överkropp kör jag samma men även en tunn fleecetröja som mellanlager. Detta har fungerat bra att cykla i ner till -14 grader så det borde funka att springa i ner till -20 t
Jag kör med Craft underställ och dobsom vindlager (Inter Sport?) på underkropp, på överkropp kör jag samma men även en tunn fleecetröja som mellanlager. Detta har fungerat bra att cykla i ner till -14 grader så det borde funka att springa i ner till -20 t
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 08:57Har åtm två no-name undertröjor jag köpte på rea runt år 2000 som fortfarande fungerar helt ok. Visst är mina Craft lite skönare, men pris/prestandamässigt tycker jag de billiga är förvånansvärt konkurrenskraftiga i längden. Passformen är viktigast, tycke
Har åtm två no-name undertröjor jag köpte på rea runt år 2000 som fortfarande fungerar helt ok. Visst är mina Craft lite skönare, men pris/prestandamässigt tycker jag de billiga är förvånansvärt konkurrenskraftiga i längden. Passformen är viktigast, tycke
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:01Verkar vara olika hur man vill hålla sig varm. Jag har inte känt något större behov av mössa, vantar, halsduk - det blir obehagligt varmt till slut. Men jag tror att alltefter det blir kallare så kommer jag nog ta på mig en buff runt halsen och vantar i a
Verkar vara olika hur man vill hålla sig varm. Jag har inte känt något större behov av mössa, vantar, halsduk - det blir obehagligt varmt till slut. Men jag tror att alltefter det blir kallare så kommer jag nog ta på mig en buff runt halsen och vantar i a
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 11:28Lidl is The Shit! (t+)
Bästa pris/prestanda.
Lidl is The Shit! (t+)
Bästa pris/prestanda.