Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 09:57Jag ska springa maran i Stockholm om mindre än tre veckor och har blåsor stora som femkronor i mina hålfötter, börjar kännas som moment 22... Blåsorna behöver vila, fotbäddarna behöver springas in och jag behöver mil i benen! Vet inte hur det ska gå till:
Jag ska springa maran i Stockholm om mindre än tre veckor och har blåsor stora som femkronor i mina hålfötter, börjar kännas som moment 22... Blåsorna behöver vila, fotbäddarna behöver springas in och jag behöver mil i benen! Vet inte hur det ska gå till:
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 08:21Känner för dig maria, det är precis det där som oroar mig.
Gick med mina ilägg hela förmiddagen och handlade i lördags, ett par tre timmar, satte mig i bilen och körde till nästa ställe och när jag kom fram kunde jag inte gå ordentligt. Det bränner prec
Känner för dig maria, det är precis det där som oroar mig.
Gick med mina ilägg hela förmiddagen och handlade i lördags, ett par tre timmar, satte mig i bilen och körde till nästa ställe och när jag kom fram kunde jag inte gå ordentligt. Det bränner prec