Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 14:56Jag köpte ett par broddar nu i vintras...på rea (guuud va konstigt ??;-))
på XXL och jag kan meddela att jag nu i efterhand inte fattar att de ens kunde ta betalt för dem...
HELT värdo! Bara som en rem som man trädde över främre delen av skon och ett, två
Jag köpte ett par broddar nu i vintras...på rea (guuud va konstigt ??;-))
på XXL och jag kan meddela att jag nu i efterhand inte fattar att de ens kunde ta betalt för dem...
HELT värdo! Bara som en rem som man trädde över främre delen av skon och ett, två
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 15:32Jag brukar variera hastigheten och lutningen lite på¨bandet för att det inte skall bli alltför monotomt.
Är det isgator så är nog skaderisken större ute än på bandet. all cred i världen om du mentalt pallar 26km på hamsterbandet, då har du förmodligen ett
Jag brukar variera hastigheten och lutningen lite på¨bandet för att det inte skall bli alltför monotomt.
Är det isgator så är nog skaderisken större ute än på bandet. all cred i världen om du mentalt pallar 26km på hamsterbandet, då har du förmodligen ett
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 15:40Jag kör med broddar från Apoteket... Svarta gummi med gula piggar... sitter som en smäck på skon och har inte varit i närheten att ramla av... men det är säkert olika på olika märken. de på hälsokosten har flera kollegor när de är ute och springer... och
Jag kör med broddar från Apoteket... Svarta gummi med gula piggar... sitter som en smäck på skon och har inte varit i närheten att ramla av... men det är säkert olika på olika märken. de på hälsokosten har flera kollegor när de är ute och springer... och
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 15:45Alla måste ju få bestämma själva vilket underlag de vill springa på men jag måste säga att ingen dag är den andra lik. Underlaget skiftar verkligen från dag till dag.
För ca 1 vecka sen var det verkligen såphalt hos oss, man gled i verje steg med dubbade
Alla måste ju få bestämma själva vilket underlag de vill springa på men jag måste säga att ingen dag är den andra lik. Underlaget skiftar verkligen från dag till dag.
För ca 1 vecka sen var det verkligen såphalt hos oss, man gled i verje steg med dubbade
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 16:47Har just kört 5*1km intervaller på löpband och tom det är ju så tråkigt att man längtar efter lobotomi eller att något riktigt tungt ska landa på tårna så att det händer något.
Har just kört 5*1km intervaller på löpband och tom det är ju så tråkigt att man längtar efter lobotomi eller att något riktigt tungt ska landa på tårna så att det händer något.
Quote from Elias Engqvist on 10 February 2011, 17:01Om man ska återgå till frågan: Långpass i löpning är till för att vänja kroppen att hålla igång att springa länge - dvs leder, ligament, muskler.
Då kan man inte byta ut det mot cykling. Cykling kan träna hjärtat och syreupptagningsförmågan men inte just
Om man ska återgå till frågan: Långpass i löpning är till för att vänja kroppen att hålla igång att springa länge - dvs leder, ligament, muskler.
Då kan man inte byta ut det mot cykling. Cykling kan träna hjärtat och syreupptagningsförmågan men inte just
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 21:04Tusen tack alla för inputs! Då blir det utomhus om det inte är vrålhalt och inne på bandet alla kilometrar!
Skönt med tjejmiddag på kvällen - kan jag nog behöva efter att ha slitit på detta band....
Tusen tack alla för inputs! Då blir det utomhus om det inte är vrålhalt och inne på bandet alla kilometrar!
Skönt med tjejmiddag på kvällen - kan jag nog behöva efter att ha slitit på detta band....