Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag och 3 andra kompisar åker varje år ner till olika lopp runt Europa. Förra året var det Madrid Halvmaraton i år Nice. Antal nätter pendlar mellan 4 till 5 nätter. De två första nätterna råfestar vi likt tonåringar och börjar barrundorna relativt tidigt

Hehe, det ser ut som om ni har kul på era resor i alla fall. En idé om ni vill festa är att ni vänder på resan, dvs åker ned dagen innan loppet, springer detsamma och sedan festar dagarna efter i stället för dagarna innan. På så sätt inverkar inte festand

Mats, kan det vara så enkelt som att du är mera avspänd?

Det ligger nog mycket i vad du säger

Beprövad erfarenhet: det går att kombinera jävligt bra tider på olika distanser (relativt personen ifråga!) med ett ganska hyfsat drickande. (1) Om du har din träningsbotten, dvs. om du har tränat erforderligt för distansen i fråga, så spelar de senaste d

Toppen, då är jag på rätt spårhttp://www.funbeat.se/_images/smiley/004.gif

Idag springer jag 10 miles (16+ km) under 75 min, jag springer närsomhelst garanterat 10 km under 45 min, och jag dricker rätt ofta - i alla fall tre dagar per vecka. Detta är OBS inte att säga att det är OK att hålla på att dricka när man gör det vi gör

Jag måste helt klart börja dricka mer vin! Har inte druckit alkohol sedan sportlovet (v 9) och springer nu en halvmara på lördag. Målet är under 2 h 5 min. Onödigt avhållsam för så långsam tid (H)

Ja, enligt denna tråd kanske det kan vara värt att ta ett glas?

Nja Ella. Enligt denna tråd är det väl snarare så att (bl.a) jag är ett pucko 🙂

12