Quote from Guest on 28 April 2013, 18:05Jag och 3 andra kompisar åker varje år ner till olika lopp runt Europa. Förra året var det Madrid Halvmaraton i år Nice. Antal nätter pendlar mellan 4 till 5 nätter. De två första nätterna råfestar vi likt tonåringar och börjar barrundorna relativt tidigt
Jag och 3 andra kompisar åker varje år ner till olika lopp runt Europa. Förra året var det Madrid Halvmaraton i år Nice. Antal nätter pendlar mellan 4 till 5 nätter. De två första nätterna råfestar vi likt tonåringar och börjar barrundorna relativt tidigt
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:15Hehe, det ser ut som om ni har kul på era resor i alla fall. En idé om ni vill festa är att ni vänder på resan, dvs åker ned dagen innan loppet, springer detsamma och sedan festar dagarna efter i stället för dagarna innan. På så sätt inverkar inte festand
Hehe, det ser ut som om ni har kul på era resor i alla fall. En idé om ni vill festa är att ni vänder på resan, dvs åker ned dagen innan loppet, springer detsamma och sedan festar dagarna efter i stället för dagarna innan. På så sätt inverkar inte festand
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:33Mats, kan det vara så enkelt som att du är mera avspänd?
Mats, kan det vara så enkelt som att du är mera avspänd?
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:46Det ligger nog mycket i vad du säger
Det ligger nog mycket i vad du säger
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 18:47Beprövad erfarenhet: det går att kombinera jävligt bra tider på olika distanser (relativt personen ifråga!) med ett ganska hyfsat drickande. (1) Om du har din träningsbotten, dvs. om du har tränat erforderligt för distansen i fråga, så spelar de senaste d
Beprövad erfarenhet: det går att kombinera jävligt bra tider på olika distanser (relativt personen ifråga!) med ett ganska hyfsat drickande. (1) Om du har din träningsbotten, dvs. om du har tränat erforderligt för distansen i fråga, så spelar de senaste d
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 19:47Toppen, då är jag på rätt spårhttp://www.funbeat.se/_images/smiley/004.gif
Toppen, då är jag på rätt spårhttp://www.funbeat.se/_images/smiley/004.gif
Quote from Funbeat user on 28 April 2013, 20:06Idag springer jag 10 miles (16+ km) under 75 min, jag springer närsomhelst garanterat 10 km under 45 min, och jag dricker rätt ofta - i alla fall tre dagar per vecka. Detta är OBS inte att säga att det är OK att hålla på att dricka när man gör det vi gör
Idag springer jag 10 miles (16+ km) under 75 min, jag springer närsomhelst garanterat 10 km under 45 min, och jag dricker rätt ofta - i alla fall tre dagar per vecka. Detta är OBS inte att säga att det är OK att hålla på att dricka när man gör det vi gör
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 15:05Jag måste helt klart börja dricka mer vin! Har inte druckit alkohol sedan sportlovet (v 9) och springer nu en halvmara på lördag. Målet är under 2 h 5 min. Onödigt avhållsam för så långsam tid (H)
Jag måste helt klart börja dricka mer vin! Har inte druckit alkohol sedan sportlovet (v 9) och springer nu en halvmara på lördag. Målet är under 2 h 5 min. Onödigt avhållsam för så långsam tid (H)
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 16:09Ja, enligt denna tråd kanske det kan vara värt att ta ett glas?
Ja, enligt denna tråd kanske det kan vara värt att ta ett glas?
Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 19:22Nja Ella. Enligt denna tråd är det väl snarare så att (bl.a) jag är ett pucko 🙂
Nja Ella. Enligt denna tråd är det väl snarare så att (bl.a) jag är ett pucko 🙂