Quote from Funbeat user on 29 April 2013, 20:31Som sagt tillhör man inte den yttersta eliten och inte har oöverstigliga personliga mål så är den mentala biten troligtvis ens allra största fiende. Jag var striktare än helvetet förut och alkohol var lika bannlyst som Sverigedemokrater i Moskéer. Nu är j
Som sagt tillhör man inte den yttersta eliten och inte har oöverstigliga personliga mål så är den mentala biten troligtvis ens allra största fiende. Jag var striktare än helvetet förut och alkohol var lika bannlyst som Sverigedemokrater i Moskéer. Nu är j
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 00:35Vet att även minst en av Tysklands toppsprinters inte brukade avstå från fester, öl och tobak, iaf inte i början av karriären.
Om senare åren vet jag inte tillräckligt, men jag kan inte tänka mig honom helt abstinent 😉
Vet att även minst en av Tysklands toppsprinters inte brukade avstå från fester, öl och tobak, iaf inte i början av karriären.
Om senare åren vet jag inte tillräckligt, men jag kan inte tänka mig honom helt abstinent 😉
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 01:36Det största problem de flesta aspirerande löpare har är inte att de dricker alkohol, att de äter fel, att de sover för lite, att de har fel skor (något som diskuteras flitigt här på Funbeat), eller att de inte får ihop sin träning med resten av sitt liv,
Det största problem de flesta aspirerande löpare har är inte att de dricker alkohol, att de äter fel, att de sover för lite, att de har fel skor (något som diskuteras flitigt här på Funbeat), eller att de inte får ihop sin träning med resten av sitt liv,
Quote from Funbeat user on 1 May 2013, 08:54Jag får ju säga att det där var bland det dummaste jag läst.
Jag får ju säga att det där var bland det dummaste jag läst.
Quote from Ulrika Ekelund on 1 May 2013, 09:40Alkohol är ett gift som har negativa effekter på människans fysik.
Välj själv hur du ska förvalta denna sanning.
@ Anders B: Jag springer milen under 42 minuter närsomhelst och jag löptränar 1-3 mil/vecka. Jag dricker alkohol någon gång i kvartalet. Det
Alkohol är ett gift som har negativa effekter på människans fysik.
Välj själv hur du ska förvalta denna sanning.
@ Anders B: Jag springer milen under 42 minuter närsomhelst och jag löptränar 1-3 mil/vecka. Jag dricker alkohol någon gång i kvartalet. Det
Quote from Funbeat user on 3 May 2013, 03:07Ja, nej - jag är vare sig särskilt smart eller beter mig på ett sätt som fungerar särskilt bra för mig själv.
Ja, nej - jag är vare sig särskilt smart eller beter mig på ett sätt som fungerar särskilt bra för mig själv.
Quote from Funbeat user on 4 May 2013, 17:17Jag har själv avstått från i stort sett all typ av alkohol under hela min löpsäsong, förutom vid speciella tillfällen och då är det aldrig i närheten av ett lopp. Men jag var aldrig en sån som drack särskilt mycket innan, men nu har jag ett starkt skäl at
Jag har själv avstått från i stort sett all typ av alkohol under hela min löpsäsong, förutom vid speciella tillfällen och då är det aldrig i närheten av ett lopp. Men jag var aldrig en sån som drack särskilt mycket innan, men nu har jag ett starkt skäl at