Quote from Guest on 24 March 2011, 12:01När jag löper så får ja stana gäspa och sen springa vidare, har inte haft problem med det förut..Någon som vet vad det beror på? det går inte dra djupa andetag när jag springer annars går det hur bra som helst
När jag löper så får ja stana gäspa och sen springa vidare, har inte haft problem med det förut..Någon som vet vad det beror på? det går inte dra djupa andetag när jag springer annars går det hur bra som helst
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:11haha, jag har samma åkomma, vet inte varför dock.
haha, jag har samma åkomma, vet inte varför dock.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:12Haha, det är mentalt. Tänk inte på det bara.
Haha, det är mentalt. Tänk inte på det bara.
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 12:13Jag blir ofta gäspig efter ett pass...
Jag blir ofta gäspig efter ett pass...
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:14men sussie det blir ju jobbigt att inte kuna fylla lungorna helt ibland.. det tröttar mig men det kanske e mentalt det med hehe
men sussie det blir ju jobbigt att inte kuna fylla lungorna helt ibland.. det tröttar mig men det kanske e mentalt det med hehe
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:15aundi det kankse var fel ord gäspa, menar mer dra ett djupt andetag
aundi det kankse var fel ord gäspa, menar mer dra ett djupt andetag
Quote from Fredric Lagerström on 24 March 2011, 12:16Faktiskt en variant på mitt namn jag inte sett förut. aundi!
Faktiskt en variant på mitt namn jag inte sett förut. aundi!
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2011, 12:18Isf Christer så är du nog bara för spänd. Slappna av lite så går det säkert!
Jag pratade om gäsp-reflexer vilket är nåt annat än andning!
Isf Christer så är du nog bara för spänd. Slappna av lite så går det säkert!
Jag pratade om gäsp-reflexer vilket är nåt annat än andning!
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:19Syrebrist? Armrörelserna påverkar andningen när man springer. Slappna av i axlar. Tryck inte armbågarna in mot kroppen. Håll händerna lågt.
Syrebrist? Armrörelserna påverkar andningen när man springer. Slappna av i axlar. Tryck inte armbågarna in mot kroppen. Håll händerna lågt.
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 12:19Har hört att man gäspar när man är laddad/stressad. Jag gör det ibland innan start. 🙂
Har hört att man gäspar när man är laddad/stressad. Jag gör det ibland innan start. 🙂