Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 10:25Nybörjarfråga från en som aldrig tävlat: behöver man inte två nummerlappsbälten? Om man bara har ett - fladdrar det inte då väldigt mycket på cyklingen fr a? Vill gärna se ut som en nybörjare i Sala den 28.e men inte på detta sätt....
Nybörjarfråga från en som aldrig tävlat: behöver man inte två nummerlappsbälten? Om man bara har ett - fladdrar det inte då väldigt mycket på cyklingen fr a? Vill gärna se ut som en nybörjare i Sala den 28.e men inte på detta sätt....
Quote from ellen olsson on 16 August 2010, 10:29Nej, man har _ett_ nummerlappsbälte. Med dubbla så kommer du garanterat att se ut som en ärken00b. 😉
Nej, man har _ett_ nummerlappsbälte. Med dubbla så kommer du garanterat att se ut som en ärken00b. 😉
Quote from Funbeat user on 16 August 2010, 12:42He he tack! Då håller jag mig till ett! Föredrar att det är min fart och teknik som (inte speciellt diskret) avslöjar min status som nybörjare....
He he tack! Då håller jag mig till ett! Föredrar att det är min fart och teknik som (inte speciellt diskret) avslöjar min status som nybörjare....
Quote from Funbeat user on 17 August 2010, 10:32Roger: Tack!! har funderat länge på vad de där banden på IM-bältet skall användas till..... 🙂
Roger: Tack!! har funderat länge på vad de där banden på IM-bältet skall användas till..... 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 10:26Gör alla sina egna små bälten? Är de som man kan köpa på plats väldigt dyra eller obekväma? Har man lagt ner X antal tusen på utrustning så gör väl en liten kostnad till inte så mycket?
Gör alla sina egna små bälten? Är de som man kan köpa på plats väldigt dyra eller obekväma? Har man lagt ner X antal tusen på utrustning så gör väl en liten kostnad till inte så mycket?
Quote from j sollerman on 20 August 2010, 10:35DOm är absolut inte dyra. Tror mitt kosta under 100 spänn.
DOm är absolut inte dyra. Tror mitt kosta under 100 spänn.
Quote from Elias Engqvist on 20 August 2010, 13:27Gör inte som jag gjorde en gång på Sthlm Triathlon: Tro att du kan köpa bälte på plats. Fast det stod på hemsidan att dom skulle sälja på plats så hade dom inga där. Som tur var hade jag nära till lägeheten och hann hämta ett resårband. Så en reserv är br
Gör inte som jag gjorde en gång på Sthlm Triathlon: Tro att du kan köpa bälte på plats. Fast det stod på hemsidan att dom skulle sälja på plats så hade dom inga där. Som tur var hade jag nära till lägeheten och hann hämta ett resårband. Så en reserv är br
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 14:32Finns på www.lewasport.se med IM-logga 100:- med blueseventylogga 75:-.
Finns på http://www.lewasport.se med IM-logga 100:- med blueseventylogga 75:-.
Quote from Jonas Täng on 20 August 2010, 15:23vad jag vet så finns det att köpa vid start i Stockholm i år. Fast inte obegränsat antal.
vad jag vet så finns det att köpa vid start i Stockholm i år. Fast inte obegränsat antal.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 17:36Trillade dit på den där Björn Borg idéen, så nu har jag gjort en BB numerlappshållare (H).
Grön BB i Sala 😀
Trillade dit på den där Björn Borg idéen, så nu har jag gjort en BB numerlappshållare (H).
Grön BB i Sala 😀