Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGöra eget nummerlappbälte ?
You need to log in to create posts and topics.

Nybörjarfråga från en som aldrig tävlat: behöver man inte två nummerlappsbälten? Om man bara har ett - fladdrar det inte då väldigt mycket på cyklingen fr a? Vill gärna se ut som en nybörjare i Sala den 28.e men inte på detta sätt....

Nej, man har _ett_ nummerlappsbälte. Med dubbla så kommer du garanterat att se ut som en ärken00b. 😉

He he tack! Då håller jag mig till ett! Föredrar att det är min fart och teknik som (inte speciellt diskret) avslöjar min status som nybörjare....

Roger: Tack!! har funderat länge på vad de där banden på IM-bältet skall användas till..... 🙂

Gör alla sina egna små bälten? Är de som man kan köpa på plats väldigt dyra eller obekväma? Har man lagt ner X antal tusen på utrustning så gör väl en liten kostnad till inte så mycket?

DOm är absolut inte dyra. Tror mitt kosta under 100 spänn.

Gör inte som jag gjorde en gång på Sthlm Triathlon: Tro att du kan köpa bälte på plats. Fast det stod på hemsidan att dom skulle sälja på plats så hade dom inga där. Som tur var hade jag nära till lägeheten och hann hämta ett resårband. Så en reserv är br

Finns på http://www.lewasport.se med IM-logga 100:- med blueseventylogga 75:-.

vad jag vet så finns det att köpa vid start i Stockholm i år. Fast inte obegränsat antal.

Trillade dit på den där Björn Borg idéen, så nu har jag gjort en BB numerlappshållare (H).
Grön BB i Sala 😀