Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Blev lite sugen att springa Gästrikeleden, till att börja med delen Hofors-Storvik-Åshammar. Mätte upp den till 29 km på Eniro. Tror det var cirka 18 km till Skatfors så det finns ju möjlighet att vika ner sig där.. men det vill väl ingen göra 😉

Enligt

Citat Lindborg
"Slutet av april kan fungera, kanske nåt blött i skog o mark. Men jag är inte gjord av socker....... bara ibland. Helgen V17, 18 eller 19 ser väl bra ut."

Verkar helt ok för mig.

Alla helger som föreslagits passar för mig som det ser ut nu, men ska vi sikta in oss på v17 ??

Hejsan! det här låter kul och är nått som jag vill vara med på.
Vecka 18 är inte bra, är ju halvmara i Gävle då, fast det kanske inte är samma målgrupp.
Säger som Peter :"ska vi sikta in oss på v17 ??"

v17 är valborg/1:a maj så det innebär i alla fall för min del ledig fredag så det passar bra att köra på tex. lördagen

V17 låter fint då är det alltid sol och 10+ ute....

Som alternativ till start i Hofors kan man också överväga att start i Kratte Masugn.
Fördelen är att kunna kliva av på hemmaplan i Storvik efter 35 km och känna sig rätt nöjd.. Nackdel är väl att ta sig till Kratte för att starta.

Bara att plocka från s

😀 tjoho jippi, från 29 till 46 med bara ett knäpp med fingrarna om ens det 😀 kanonfint att se att man inte är själv att skena iväg sådär utan vidare.
Alldeles innan jag såg det här så kollade jag in loppet i Säter veckan innan och tänkte att man skulle

Usch! det var inte meningen att göra mej rolig över tanken i ditt inlägg Danne, jag är på om jag tror jag orkar. Det bara kändes som om du som jag blev lite carried away

Skjuts ifrån storvik till kratten ordnar sig garanterat. Har varskot fars guben som ställer upp om de är på hemma plan, sen har vi ju bror. Passeras skatlien kan nog herr w slänga ut lite Vatten/saft elr dylikt.
Mer orolig för sträckan....