Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det var många som sockrade på Banvallslöpningen Uppsala-Enköping i alla fall.. så frågan är hur det blir 1:a maj (H)

Är det möjligt att springa på Gästrikeleden till helgen? Hur många kommer att vara med? Behöver planera upp Valborgshelgen lite.. så man vet hur bakfull man kan vara på lördag 😉

Jag ställer upp. Vet inte hur det ser ut i Hofors-Storviksområdet men i Årsunda är det torrt och fint. I värsta fall kan vi springa från Österfämebo till Årsunda. Kan säkert ordna duschmöjligheter vid IP. Kan kolla ut en sträcka som backup.

Bra då är vi två... var är resten? Vore kul om vi blev ett gäng, ska man åka 25 mil vill man ha valuta för pengarna 😉

Jag har inte uteslutit det än men benen känns inte riktigt 100 (knappt 50 faktiskt (H)). Jag håller koll på vad som händer. Blir det något så kanske jag dyker upp.

Kan meddela att det var ett kanonfint pass. Var riktigt kul och skön löpning. Förhoppningsvis kan vi ta en repris där vi blir några flera. Kanske ngn annan sträckning efter leden kan vara intressant.

Fina bilder ni tagit,synd att man inte kunde vara med på grund av
huvudvärken.Var i hofors startade ni ? Bra jobbat.

Ja det var kanonfint idag. Startade vid ishallen/hoforshallen..

Det har ju gått ett tag nu, har jag bommat banketten eller?? ; )

Mja.. det var ju ganska många som bommade både bankett och den fina turen.