Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hehe.. Visst är det enkelt, bara att klicka lite på Eniro 😉
Min egentliga tanke var att det skulle vara ett alternativ att förlänga sträckan med 6 km men i gengäld få kliva av i Storvik.

Om någon är sugen på ultradistans så är det bara att köra till Ås

Banketten ja, jag vet var min favorit är. I en varm solbelyst grässlänt c:a 2 meter efter mållinjen. Dock har jag ej kollat in vad det ska bli för väder så kanske man bör ha en reservplan.

Med Risk för att bli utslängd ur gruppen så kommer här lite negativa vibbar.
Om den nu blir som dom lovat i tidningen (någon gång kan dom ju ha rätt), att det ska bli minusgrader hela Mars. Undrar hur Gästrikeleden då ser ut 1 Maj.

Hmm.. och med tanke på hur mkt snö det är nu så är det väl ändå risk för blöta om det skulle vara en "normal" vår...

Vi får reka lite på leden i april och i värsta fall flytta fram det nån vecka.

/D

Hoj, är det V17 lördag 1/5 som gäller?
Måste inhandla våtsockor!

/Bosse

oups! Dök det upp en gammal klasskompis nu?

Är lite skeptisk till 1/5 nu, känns som man behöver annan utrustning än våtsockor och skor då.

Gammal? :@
Men klasskompis stämmer!
Kul att se dej här, hur går cykel karriären?

/Bosse

Hej,
Planen var väl att köra 1/5 men det kan ju som sagt vara blött då. Enklast är väl att någon/några rekar lite i skogen i mitten av april så tar vi beslut efter det?

Hej !
Oavsett snömängd kan vi väl köra ett pass 1/5 ?! Om inte leden går att nyttja finns säkert kreativiteten att hitta alternativa sträckor. Någon som sitter och trycker på någon rolig "långrunda" ?
Ps. Långt för mig är ca 15 km....... Ds

Hur många är gjorda av socker då???
Det ligger snö kvar i elljusspåret ialf, tvivlar att allt är borta till 1:a maj.

Kanske David Hansson skall bjudas med.... såg att han blivit lite freak med.

Bosse: gammal var nog ordet.... hehe 😀