Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 18:35Härligt! Jag hade inte fixat det målet med min man simmandes långa :-). Jag blir nöjd om jag kommer under 80 minuter.
Härligt! Jag hade inte fixat det målet med min man simmandes långa :-). Jag blir nöjd om jag kommer under 80 minuter.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 21:12Nää nu överdriver du AM!
Jag är helt säker på att du får under timmen.
Nää nu överdriver du AM!
Jag är helt säker på att du får under timmen.
Quote from Funbeat user on 14 August 2013, 22:24Simmar jag som på Tjörn förra året blir det 75 minuter. Jag har inte tränat upp nån fart och sist jag klockade var jag lite långsammare än förra året. 🙂
Simmar jag som på Tjörn förra året blir det 75 minuter. Jag har inte tränat upp nån fart och sist jag klockade var jag lite långsammare än förra året. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 August 2013, 04:09Men Tjörn är väl ute i havet medan det här är i en sjö?
Hursomhelst är det häftigt att du ska köra, och jag hejar ivrigt på dig så här på lite håll!
Men Tjörn är väl ute i havet medan det här är i en sjö?
Hursomhelst är det häftigt att du ska köra, och jag hejar ivrigt på dig så här på lite håll!
Quote from Funbeat user on 16 August 2013, 23:07Tänkte bara tala om att jag anmält mig till 5000m, en sträcka jag aldrig simmat förut och jag är ganska ny på crawl. Räknar med att det ska ta två timmar ca, så om ni ser någon som ligger kvar och guppar länge så behöver ni inte sätta igång någon räddning
Tänkte bara tala om att jag anmält mig till 5000m, en sträcka jag aldrig simmat förut och jag är ganska ny på crawl. Räknar med att det ska ta två timmar ca, så om ni ser någon som ligger kvar och guppar länge så behöver ni inte sätta igång någon räddning
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:03GRATTIS Margret! För som jag förstod dig så lyckades du komma under två timmar :). Fast, strunt samma. Du är min hjälte för att du ställde upp i långa.
//Hon som bytte om vid samma träd
GRATTIS Margret! För som jag förstod dig så lyckades du komma under två timmar :). Fast, strunt samma. Du är min hjälte för att du ställde upp i långa.
//Hon som bytte om vid samma träd
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:27Tack! 😀 Grattis själv!
Nu slipar jag på farten tills nästa år!
Tack! 😀 Grattis själv!
Nu slipar jag på farten tills nästa år!
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:29Tack!
Samma här.
Tack!
Samma här.
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:38Sara lyckades inte med sitt mål men hon var duktig ändå 🙂
Sara lyckades inte med sitt mål men hon var duktig ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 16:40Trevligt lopp tycker jag! Hade gott kunnat vara en gul boj till att navigera mot efter man passerat stora ön dock, det där lilla vita tälten var lite för långt bort för att jag skulle klara att navigera rakt tillbaka, simmade bort mig en liten bit där. An
Trevligt lopp tycker jag! Hade gott kunnat vara en gul boj till att navigera mot efter man passerat stora ön dock, det där lilla vita tälten var lite för långt bort för att jag skulle klara att navigera rakt tillbaka, simmade bort mig en liten bit där. An