Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:16Rub it in Ted 😉
Jag kom nästan kapp dig Sara (tror jag iaf) vid rundningen av den där sista men jag frös lite mot slutet och hade inte så mycket kvar att trycka på med.
Det kunde gott varit en boj till ja. Och badmössa i en annan färg än sjögrå hade va
Rub it in Ted 😉
Jag kom nästan kapp dig Sara (tror jag iaf) vid rundningen av den där sista men jag frös lite mot slutet och hade inte så mycket kvar att trycka på med.
Det kunde gott varit en boj till ja. Och badmössa i en annan färg än sjögrå hade va
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 17:52Och jag trodde jag skulle komma i kapp tjejen före mig när jag kom ut i sjön igen efter att jag simmat runt stora ön, men eftersom jag simmade lite för snett så tappade jag typ en minut på henne istället. Men men, jag gjorde mitt eget lopp och jag är nöjd
Och jag trodde jag skulle komma i kapp tjejen före mig när jag kom ut i sjön igen efter att jag simmat runt stora ön, men eftersom jag simmade lite för snett så tappade jag typ en minut på henne istället. Men men, jag gjorde mitt eget lopp och jag är nöjd
Quote from Funbeat user on 18 August 2013, 18:19Ja, det är det viktigaste för mig - att hitta mitt eget lopp i allt vimmel. Jag hittade min rytm från första armtaget och lyckades njuta hela vägen så just nu skiter jag blankt i tiden - jag vet att jag kommer att sura lite över den om en vecka eller så..
Ja, det är det viktigaste för mig - att hitta mitt eget lopp i allt vimmel. Jag hittade min rytm från första armtaget och lyckades njuta hela vägen så just nu skiter jag blankt i tiden - jag vet att jag kommer att sura lite över den om en vecka eller så..