Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGöteborg Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

I Kalmar lägger dom ut en skön matta!

home, sweet home!

Fan, nu måste jag ju ställa upp, det var i västra nedsjön jag lärde mig simma...

Fan, det är ju samma helg som vätternrundan.. Hinner ju inte ens hem till att titta på...

Per: Du hinner. Jag kan rekommendera en dubbel. Jag körde VR och Göteborg Triathlon 2005. Det var faktiskt bara simningen som sög... 😉

Fredrik, det hade nog inte med cyklingen att göra. Mitt PB på rutten vi brukar simma i Delsjön gjorde jag på kvällen efter en 19-milscykelrunda...

Vet en som dubblade förra året 😉

Frågan är om inte VR är en bättre uppladdning än en full dag med ungarna på Liseberg... 😉

Ok, jag är inte med i nån klubb, men om jag myglar mig in i "vanlig" klass är starten 13:00 och det tar 5 h att köra från motala, då behöver jag ju bara sparka igång mina polare 07:00 dagen efter att de cyklat 30 mil för att sedan direkt vid hemkomst slän

Sara,
jag menar helt enkelt att det är grymt proffsigt att ställa ut skor. Ungefär som när jag var på Hultsfredsfestivalen 93 och kokte korv i Trangia-köket. Hade svårt att få upp korvarna och då går en polare in i tältet och kommer ut med en enorm korvtå

jag avråder dig från att sätta dig i bilen vid midnatt och köra hem. Låter som att de kan sluta väldigt illa..

Denna hade varit kul att köra men de krockar med vättern. Och jag tänker inte stressa hem. Ett annat år kanske..