Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonGöteborg Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

har inga som helst planer på att köra bil precis efter vätternrundan, jag tänkte hitta en ledig barstol nånstans i motala och låta mig väl smaka av den perfekta återhämtningsdryken; bira!!

Så, kan jag inte hävda att jag är nybörjare på triathlon längre nu då?

Ställer man ut extraskor är man inte nybörjare, då har man flugit förut. (H)

Förutom grusvägen, kan du rekommendera det här loppet? Skulle vilja köra nåt lopp före Kalmar och då känns olympisk rätt lagom. Finns ju Örserum också.

Jag kan rekommendera både Göteborg och Örserum 😀

Pick your choice.

Jag tänker köra både Göteborg och Örserum. Och Sövde. De utesluter inte varandra...

Göteborg för att det kommer ganska tidigt på säsongen och vi ska slå ihop det med att hälsa på bekanta, som också tänker vara med. Det är en bra bana, jag gillar att det

Då kanske man skall önska sig en våtdräkt i födelsedagspresent...TIPS? 😀

Jag har precis köpt en ny våtdräkt från http://www.wiggle.co.uk, de säljer orca s2 för 99£ och pundet står i elva nåt... Dräkten är helt okej och mer lättsimmad än min gamla orca eftersom den här har mer flex i axelpartiet. Sizing chart finns på hemsidan.

Jag gjorde min triathlondebut på motionsdistansen i Göteborg förra året. Var verkligen en kanontävling! Kul och bra stämning!

Anders: Jag ska beställa lite prylar från Wiggle och jag är "platinumkund" där så om du är intresserad av 10% rabatt på en redan prisvärd våtdräkt så kan du ju höra av dig. 🙂

(...eller rättare sagt be din fru att höra av sig till mig... 😉 )

Nån som kan pg-numret för anmälningsavgiften plus vad det kostar i senior-klassen? Jag har för mig 400 men är inte säker. Varje gång jag ska gå in på förbundets hemsida eller tävlingens så låser sig hela datorn och tar 10 minuter att starta om.