Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 14:49Vad jag fattat är det 4-500 meter från uppstigning simning till växlingsplatsen. Ska man då ta av er våtdräkten därnere och jogga upp eller tar ni av den vid växlingsplatsen?
Eftersom jag är i dålig form får jag satsa på snabba växlingar istället 🙂 Ska
Vad jag fattat är det 4-500 meter från uppstigning simning till växlingsplatsen. Ska man då ta av er våtdräkten därnere och jogga upp eller tar ni av den vid växlingsplatsen?
Eftersom jag är i dålig form får jag satsa på snabba växlingar istället 🙂 Ska
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 15:56Ju torrare man blivit desto svårare att få av våtdräkten. Jag skulle ta av den vid vattnet och hänga den över axlarna när jag springer till växlingsområdet.
Anar vissa tävlingsnerver 😉
Ju torrare man blivit desto svårare att få av våtdräkten. Jag skulle ta av den vid vattnet och hänga den över axlarna när jag springer till växlingsområdet.
Anar vissa tävlingsnerver 😉
Quote from Elias Engqvist on 9 June 2008, 16:00ÄR det verkligen en halv kilometer från stranden till växlingsplatsen? Det tycker jag låter VÄLDIGT långt!
ÄR det verkligen en halv kilometer från stranden till växlingsplatsen? Det tycker jag låter VÄLDIGT långt!
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 17:08Niclas, man vill ju veta hur det går till 🙂 Men visst kommer tävlingsnerverna börja darra... Mitt livs första växling kommer säkert bli en katastrof, glömmer cykeln eller nåt...
christer,
jag har hört att det var 450 meter förra året. Ryktet går dessu
Niclas, man vill ju veta hur det går till 🙂 Men visst kommer tävlingsnerverna börja darra... Mitt livs första växling kommer säkert bli en katastrof, glömmer cykeln eller nåt...
christer,
jag har hört att det var 450 meter förra året. Ryktet går dessu
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 17:51Om det nu är långt till växlingsområdet hinner du tänka igenom växlingen moment för moment tills du kommer fram. Hade jag varit nere hade jag kunnat ge dig några tips från coachen i sista stund.
Om det nu är långt till växlingsområdet hinner du tänka igenom växlingen moment för moment tills du kommer fram. Hade jag varit nere hade jag kunnat ge dig några tips från coachen i sista stund.
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:11Nja, så långt är det väl inte riktigt men det är är en bit löpning på lite oskönt underlag...
Nja, så långt är det väl inte riktigt men det är är en bit löpning på lite oskönt underlag...
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 22:39Anders är kvicktänkt 😉
Anders är kvicktänkt 😉
Quote from Jonas Täng on 10 June 2008, 09:16Som jag skrev låååångt upp i den här diskussionen så kan jag rekommendera att ställa ett par skor vid strandkanten...
Jag skalar av halva våtdräkten direkt efter simningen men resten uppe vid växlingsområdet.
Som jag skrev låååångt upp i den här diskussionen så kan jag rekommendera att ställa ett par skor vid strandkanten...
Jag skalar av halva våtdräkten direkt efter simningen men resten uppe vid växlingsområdet.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:09Lycka till allihop, imorrn kör vi så det ryker!
Lycka till allihop, imorrn kör vi så det ryker!
Quote from Lars Mörrby on 16 June 2008, 10:15BRA JOBBAT ALLIHOPA SOM VAR DÄR OCH TÄVLADE!!
Själv lekte jag bara funktionär, men nu vet jag i alla fall hur det där med växling mm går till så om jag bara lyckas lära mig simma ordentligt och få lite bättre kondition så kanske, kanske... 😉
BRA JOBBAT ALLIHOPA SOM VAR DÄR OCH TÄVLADE!!
Själv lekte jag bara funktionär, men nu vet jag i alla fall hur det där med växling mm går till så om jag bara lyckas lära mig simma ordentligt och få lite bättre kondition så kanske, kanske... 😉