Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sett ur ett krasst marknadsperspektiv så är Nike, Adidas mfl helt likgiltiga
till om hurvida den som handlar deras produkter har startbevis eller inte 🙂

Jag har varit där flera gånger men jag har aldrig ens haft en tanke på att springa eländet.

@Tina

Du måste in så du kan välja vilka kläder han skall köpa 😉

Tina, Så här står det på hemsidan:

"Välkommen till "GöteborgsVarvet Sport & Hälsa"

I samband med nummerlappsutdelningen arrangeras vår stora mässa GöteborgsVarvet Sport & Hälsa i Friidrottens Hus vid Slottsskogsvallen i Göteborg.

Här finns många intre

Jo, men jag förstår Tina. Det är känslan man får. Mässan speciellt för dej som springer. Man känner sej lite priviligierad som får ta det av de fantastiska erbjudanderna osv. Men så slår marknaden till med full kraft igen och i slutändan är alla med penga

Det är bara att klampa in Tina.

OK, jag kommer Maria.
Var och när skall vi ses?

Erik B: Han får inte köpa fler kläder. Han har shoppingförbud i minst ett år till!!

Så här skriver man till och med:

"Vi hälsar löpare, publik, utställare och övriga besökare varmt välkomna till årets mässa!"

Hmmm, Tina.
När jag läste ditt senaste inlägg om maken som fått shoppingförbud i minst ett år är det inte utan att jag undrar om det var han som sa att du som ickedeltagare inte fick följa med på mässan...

Det verkar inte som om ballong-idéen kommer till stånd så jag kan spottas med min snuttefilt om halsen, för igenkänning 🙂

BILD:http://shop.textalk.se/shop/5551/img41/h4941/1414941-rescaledpic-300x347.jpg