Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 17:12Jag tar vätskebälte,brukar kunna spara 45sek på det.har ett Adidas med små flaskor+att det är lättare att dricka ur flaska,men smaken är som baken:-)
Jag tar vätskebälte,brukar kunna spara 45sek på det.har ett Adidas med små flaskor+att det är lättare att dricka ur flaska,men smaken är som baken:-)
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:37Josefin -ta ett par gamla tights och klipp sönder och sy en ficka av. I min ficka tar jag ibland en perfekta flaska om jag inte vill befatta mig med vätskestationer. Funkar grymt bra! Lycka till nu 🙂 !
Josefin -ta ett par gamla tights och klipp sönder och sy en ficka av. I min ficka tar jag ibland en perfekta flaska om jag inte vill befatta mig med vätskestationer. Funkar grymt bra! Lycka till nu 🙂 !
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 18:48Enbart Garmin. Inget pulsband, det bara distraherar.
Enbart Garmin. Inget pulsband, det bara distraherar.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 19:21"Enbart Garmin. Inget pulsband, det bara distraherar. "
Utan kläder heller?
"Enbart Garmin. Inget pulsband, det bara distraherar. "
Utan kläder heller?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:19Just det, jag kommer ha nummerlapp på mig också.
Kan det förresten vara en bra idé att fästa nummerlappen lite längre ner (under naveln typ) för att få lite mer svalka?
Just det, jag kommer ha nummerlapp på mig också.
Kan det förresten vara en bra idé att fästa nummerlappen lite längre ner (under naveln typ) för att få lite mer svalka?
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 20:48Vilken bra idé 😀
Jag tror att marathonfoto är de som klagar för att så kan det bli svårare att veta vad för nummer du har, de säger att man ska ha lappen högt upp på bröstet.
Vilken bra idé 😀
Jag tror att marathonfoto är de som klagar för att så kan det bli svårare att veta vad för nummer du har, de säger att man ska ha lappen högt upp på bröstet.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 21:58gel i sportbhn låter som upplagt för skavsår !! ??
har inte provat dock så jag vet inte.
gel i sportbhn låter som upplagt för skavsår !! ??
har inte provat dock så jag vet inte.
Quote from Funbeat user on 21 May 2010, 22:19Har alltid gelen i sportBHn (under axelbanden). Använder Enervits "dubbla" med skruvkork och det har alltid tidigare gått bra men fick faktiskt ett litet skavsår sist (kanten på skruvkorken) så testar att svepa in den i bubbelplast imorgon.
Har alltid gelen i sportBHn (under axelbanden). Använder Enervits "dubbla" med skruvkork och det har alltid tidigare gått bra men fick faktiskt ett litet skavsår sist (kanten på skruvkorken) så testar att svepa in den i bubbelplast imorgon.