Quote from Mattias R on 21 March 2010, 11:16Hej,
Har en biljett som jag inte kommer att utnyttja.
Någon som är intresserad?
Hej,
Har en biljett som jag inte kommer att utnyttja.
Någon som är intresserad?
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 13:46Jag är fortfarnade intresserad av att köpa ett startnummer.
Jag har aldrig sprungit varvet innan och kommer troligen inte få nån kanontid, då löpning inte är min bästa gren... Vill testa och se om det är så kul som alla säger! Har du ett startnummer som
Jag är fortfarnade intresserad av att köpa ett startnummer.
Jag har aldrig sprungit varvet innan och kommer troligen inte få nån kanontid, då löpning inte är min bästa gren... Vill testa och se om det är så kul som alla säger! Har du ett startnummer som
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:14Hej hej!
Jag har oxå ett startnummer att sälja!! Sprang förra året på hyfsad tid, så du får litet försprång tack vare detta 😉
Maila till: marie82jonsson@hotmail.com
Hej hej!
Jag har oxå ett startnummer att sälja!! Sprang förra året på hyfsad tid, så du får litet försprång tack vare detta 😉
Maila till: marie82jonsson@hotmail.com
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 15:48Jag är också tvungen att sälja min plats i år, tyvärr. Sprang på 1:37:30 förra året. Enligt Varvets hemsida har jag i år en plats i startgrupp 2, men jag tror inte att detta stämmer.
Släng iväg ett mejl eller privat meddelande! 🙂
andersrosen@telia.com
Jag är också tvungen att sälja min plats i år, tyvärr. Sprang på 1:37:30 förra året. Enligt Varvets hemsida har jag i år en plats i startgrupp 2, men jag tror inte att detta stämmer.
Släng iväg ett mejl eller privat meddelande! 🙂
andersrosen@telia.com
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:30Jag har en fin startplats att sälja til göteborgsvarvet /martin hägg pappiraul@hotmail.com
Jag har en fin startplats att sälja til göteborgsvarvet /martin hägg pappiraul@hotmail.com
Quote from Victor Lif on 16 May 2010, 15:24Någon snabb löpare som vill se stán:-)
P.g.s knäproblem säljes en st i startled 1B.
torleif.m@telia.com
Någon snabb löpare som vill se stán:-)
P.g.s knäproblem säljes en st i startled 1B.
torleif.m@telia.com