Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGöteborgsvarvet i vår
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag tänkte springa Gbg-varvet i maj och har aldrig sprungit ngt lopp längre än milen (å det var ett tag sedan). Undrar om det finns några andra "där ute" som är i samma sits? I så fall tycker jag att det vore kul om vi kunde dela träningstips, uppla

Jodå, jag ska springa. Sprang iof i våras och det gav mersmak!
Nåt av de roligaste jag varit med om. Betalade för nästa års lopp häromdan. Min målsättning är att komma runt liiite snabbare än senast och att ha en bra tid med löpning dessförinnan. 🙂

jag ska oxå vara med 🙂 har sprungit en halvmara inann (i sommras) & har hört att götevarvet ska va jätte skoj, siktar väl på att va bland dom 13 första ca........vill hemskt gärna vara med i denna grupp & snappa upp lite tips

Kikki - Jag var i samma sits som du förra året. Hade bara sprungit milen ett par gånger innan.
Till våren hoppas jag på att bättra min fjolårstid lite.

Det är verkligen ett kul lopp med stämning så det heter duga! Längtar! 🙂

Jag sprang oxå förra året första gången, jättekul o vill försöka iår igen....börjar min intensiv träning för det i januari

jag försöker oxå springa några mil i veckan, oftast ganska sent på kvällarna i veckan, svårt att få tiden till att räcka....sen något lite längre pass på helgen i dagsljus. kör inte efter något schema, utan låter kroppen & daxformen bestäma hur fort & lån

Ser ut som att man kan få sig ett å annat råd! Ni som sprungit kan väll berätta lite om loppet, vad man ska tänka på å så...

Låter rimligt att börja fokusera träningen i januari, tips på upplägg?

Jag tycker också att det är gott att springa en runda på

Jag har också fått de blickarna 😉 Jag tycker det är rogivande o springa. Man tänker inte på nåt särskilt. Benen bara går. Andas ljuv skogsluft. Fåglarna kvittrar. Träden susar. Underbart!
Det är verkligen jättehärligt o springa!

Förra året när jag spran

Jag var på plats i Göteborg hela veckan innan loppet och gick o noja mig för den snitslade banan som syndes över hela stan...hade som mest sprungit dryga milen men tränat annat rätt mkt under året...

Hämtade Salskais inför halvmara-träningsprogram och fö

Ja, det var ju otoligt med folk, som ett tåg med människor hela vägen. Jag hade druckit innan som de flesta andra. Slottskogen innan start var ju en enda stor samlingsplats för likasinnade som drukit mycket. Startade i grupp 11 tror jag de var och jag fic