Quote from Funbeat user on 27 February 2014, 20:56Anmäld jag med. Kan inte känna att jag känner mig särskilt laddad men det hinner ju med god marginal ändras...
Anmäld jag med. Kan inte känna att jag känner mig särskilt laddad men det hinner ju med god marginal ändras...
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 08:27Anmälde mig med. Man vill ju inte missa det om det blir något alldeles speciellt...
Skönt med lite långsiktiga mål...=)
Anmälde mig med. Man vill ju inte missa det om det blir något alldeles speciellt...
Skönt med lite långsiktiga mål...=)
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 10:44Ska egentligen vara tyst och alla får göra vad dom vill, osv.
Men var är det för speciellt och unikt att springa 2 varv på Göteborgsvarvets bana?
Det enda speciella med detta är den otroligt och helt omotiverade framförhållningen i anmälan.
Men lycka till
Ska egentligen vara tyst och alla får göra vad dom vill, osv.
Men var är det för speciellt och unikt att springa 2 varv på Göteborgsvarvets bana?
Det enda speciella med detta är den otroligt och helt omotiverade framförhållningen i anmälan.
Men lycka till
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 10:51"Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!"
"Nåja, vad är väl en bal på slottet..? Den kan vara dötrist och långtråkig och alldeles... alldeles underbar!"
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 11:16Skulle vara intressant att se hur många av de idag anmälda som kommer till start. Sjukdom, skador, andra planer, flyttat, tröttnat på löpning etc.
Skulle vara intressant att se hur många av de idag anmälda som kommer till start. Sjukdom, skador, andra planer, flyttat, tröttnat på löpning etc.
Quote from Fredric Lagerström on 28 February 2014, 11:38De 7000 platser som är släppta nu kommer förmodligen ryka rätt snabbt.
Om sju (goda) år kommer kanske mindre än 700 av dessa till start.
7 år... det är ju löjligt!
De 7000 platser som är släppta nu kommer förmodligen ryka rätt snabbt.
Om sju (goda) år kommer kanske mindre än 700 av dessa till start.
7 år... det är ju löjligt!
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 16:40Någon måtta får det väl vara på hysterin. Anmälning 7 år i förväg är lite väl - det känns som att arrangörerna börjar få hybris.
Kul för er som är entusiastiska och tycker det är roligt, men min kommentar är att man kanske ska koncentrera sig på och anmä
Någon måtta får det väl vara på hysterin. Anmälning 7 år i förväg är lite väl - det känns som att arrangörerna börjar få hybris.
Kul för er som är entusiastiska och tycker det är roligt, men min kommentar är att man kanske ska koncentrera sig på och anmä
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 19:09Statistiska sannolikheten att en grupp på 7000 samtliga överlever i 7 år är väldigt liten.
Statistiska sannolikheten att en grupp på 7000 samtliga överlever i 7 år är väldigt liten.
Quote from Funbeat user on 28 February 2014, 22:53Jag fyller 50 en dryg månad innan så det här blir ett utmärkt tillfälle för gubben att kliva ut och visa att han kan än. Sedan har Göteborgsvarvet en lite särskild plats i mitt hjärta eftersom det var det första "riktiga" lopp jag tränade inför. Annars ka
Jag fyller 50 en dryg månad innan så det här blir ett utmärkt tillfälle för gubben att kliva ut och visa att han kan än. Sedan har Göteborgsvarvet en lite särskild plats i mitt hjärta eftersom det var det första "riktiga" lopp jag tränade inför. Annars ka
Quote from Funbeat user on 2 March 2014, 01:47Någon kommer göra en nätt räntevinst på några miljoner kronor om 7000 personer anmäler sig 7 år i förväg. Snacka om företagsekonomiskt genialiskt. Själv vill jag ogärna låna ut 1000 spänn utan ränta i 7 år till Göteborgsvarvet.
Någon kommer göra en nätt räntevinst på några miljoner kronor om 7000 personer anmäler sig 7 år i förväg. Snacka om företagsekonomiskt genialiskt. Själv vill jag ogärna låna ut 1000 spänn utan ränta i 7 år till Göteborgsvarvet.