Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tycker lång anmälningstid är tusen gånger bättre än lopp som tar slut på 10 minuter.

Räntan på 3% under 7 år ger svindlande 240 kr 😉 (skatt är ej inräknad)

Absolut, även om jag tror mig kunna placera pengarna med betydligt bättre avkastning än så. Men med samma räkneexempel som ditt ovan så tjänar Gbg-varvet 1,7 miljoner kronor på föranmälningarna… 😉

Jo 7 år är lång tid men själv satte jag det som morot så att jag inte lägger av innan dess i alla fall 🙂 Lite roligt med ett att springa jubileumslopp också, att sedan överskott går till friidrottsklubbarna i Göteborg gör att jag inte heller tar så illa

Bli gammal är ett bra tips.
2021 september är jag 83.
Borde då ha jättechans att anmäla mig 5 minuter innan start.
Hoppas då att de har en rejäl max. tid - typ 10 timmar.

Har ju varit inblandad i löpning sedan 1952. Deltagare, arrangör, funktionär, ko

Egentligen kände jag inte alls för att anmäla mig, men jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte skulle få en startplats.
Jag är väldigt skeptisk till att man ska behöva anmäla mig 7 år i förväg och jag tycker det är alldeles för dyrt. Är det Europas d

Tycker väl egentligen att anmälningstiden är det mest tråkiga i detta.
Inte så mycket dyrare än Stockholm Marathon eller Helsingborgs Marathon och om 7 år är SM helt klart dyrare.
Du har svårt att hitta ett mara i Sverige som inte består av 2 eller fler v

Vitsen är att det är Varvet gånger 2

Just Helsingborgs Marathon är en envarvsbana, annars vet jag inte hur många andra det finns.

Inte många Östersund hade en ett par år. Sedan är det Vansbro och kanske fjällmaran med det är terräng varianter
Österlens Marathon är ett A till B lopp få nog ses som ett varv, fast det egentligen inte ens är ett varv 😉

Båstad Marathon är en envarvare.