Quote from Guest on 17 March 2011, 20:01Gbgvarvet tillåter inte (eller snarare hanterar skulle jag tro) namnbyte. Nu är det så att jag bommade min anmälan med en bekant har gått och skadat knäet.
Några tips på hur man kan komma runt detta? Springa i någon annans namn verkar inte heller tillåte
Gbgvarvet tillåter inte (eller snarare hanterar skulle jag tro) namnbyte. Nu är det så att jag bommade min anmälan med en bekant har gått och skadat knäet.
Några tips på hur man kan komma runt detta? Springa i någon annans namn verkar inte heller tillåte
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 20:11Bara din moral som sätter gränser, de kollar inte.
Bara din moral som sätter gränser, de kollar inte.
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 20:44Som sagt moralen är viktig.Är ni hyffsat jämngoda löpare tycker jag det är ok,annars blir det som vanligt ingen ordning i startgrupperna.Gbg varvet är en folkfest inget annat
Som sagt moralen är viktig.Är ni hyffsat jämngoda löpare tycker jag det är ok,annars blir det som vanligt ingen ordning i startgrupperna.Gbg varvet är en folkfest inget annat
Quote from Funbeat user on 17 March 2011, 21:26Som sagt, det är inte tillåtet att springa i någon annans namn men det kollas inte alls varför det är fullt möjligt att göra så.
Eftersom du inte kan byta namn i efterhand heller så får du själv då ingen fördel av det i form av seedning till nästa år. D
Som sagt, det är inte tillåtet att springa i någon annans namn men det kollas inte alls varför det är fullt möjligt att göra så.
Eftersom du inte kan byta namn i efterhand heller så får du själv då ingen fördel av det i form av seedning till nästa år. D
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 03:42Att man bör springa i samma åldersklass är ju något annat att tänka på - nu är ju klasserna i just Göteborgsvrvet inofficiella men ändå...
Att man bör springa i samma åldersklass är ju något annat att tänka på - nu är ju klasserna i just Göteborgsvrvet inofficiella men ändå...
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 06:28Se hur det kan gå...
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=847000
Se hur det kan gå...
Quote from Mari Johansson on 18 March 2011, 07:29Det finns ju en variant Anders. Det är att Du går in och anmäler Dig i välgörenhetsgruppen. Det kostar förvisso tusen spänn. Men då har Du skänkt pengar till en god sak och samtidigt får Du springa i Ditt eget namn och komma lite längre fram i ledet. Skul
Det finns ju en variant Anders. Det är att Du går in och anmäler Dig i välgörenhetsgruppen. Det kostar förvisso tusen spänn. Men då har Du skänkt pengar till en god sak och samtidigt får Du springa i Ditt eget namn och komma lite längre fram i ledet. Skul
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 14:43Den är full 🙁
Den är full 🙁
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 14:45Moralen ÄR viktig, men i detta fallet är jag inte övertygad att det är så omoraliskt. Vi är hyfsat jämna och i samma ålder. Det största skillnaden mellan oss är kön 🙂 Ser egentligen inte vem det skulle kunna skada.
Erik:
En tredjeplats är inte aktuellt
Moralen ÄR viktig, men i detta fallet är jag inte övertygad att det är så omoraliskt. Vi är hyfsat jämna och i samma ålder. Det största skillnaden mellan oss är kön 🙂 Ser egentligen inte vem det skulle kunna skada.
Erik:
En tredjeplats är inte aktuellt
Quote from Funbeat user on 18 March 2011, 16:22De tjänar pengar på att inte godkänna namnbyte.
De tjänar pengar på att inte godkänna namnbyte.