Quote from Guest on 30 January 2009, 19:48Seeda dig till GBG-varvet.
Kvartsmara 10 549 m med start i Frihamnen.Mer info på www.goteborgsvarvet.com
Sista anmälningsdag 8 mars.
Seeda dig till GBG-varvet.
Kvartsmara 10 549 m med start i Frihamnen.
Mer info på http://www.goteborgsvarvet.com
Sista anmälningsdag 8 mars.
Quote from Lotta W on 30 January 2009, 19:58Kul! Får man springa även om man inte behöver seedas?
Kul! Får man springa även om man inte behöver seedas?
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 21:50Krävs det några speciella tider elllr är det bara att springa på för att hamna i bättre startled?
Krävs det några speciella tider elllr är det bara att springa på för att hamna i bättre startled?
Quote from Funbeat user on 30 January 2009, 21:57Seedningstider
Män Kvinnor10 km 38 44
Kvartsmaraton 40 46
Halvmaraton 1.30 1.40
Maraton 3.10 3.40
Seedningstider
Män Kvinnor
10 km 38 44
Kvartsmaraton 40 46
Halvmaraton 1.30 1.40
Maraton 3.10 3.40
Quote from Fredric Lagerström on 30 January 2009, 22:15Jag har inte kapacitet för detta. Men vet inte om jag skulle vilja heller.
Stämningen i de främsta leden är hetsig. Alltid flest kolapser i dessa led.
Man har helt enkelt inte tid att dricka västska under loppet. Vidare bajsar man ner sej och springer än
Jag har inte kapacitet för detta. Men vet inte om jag skulle vilja heller.
Stämningen i de främsta leden är hetsig. Alltid flest kolapser i dessa led.
Man har helt enkelt inte tid att dricka västska under loppet. Vidare bajsar man ner sej och springer än
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 00:19Om jag nu skulle klara att springa denna kvartsmaraton på 40 min vart skulle jag då få starta i gbg-varvet?
Om jag nu skulle klara att springa denna kvartsmaraton på 40 min vart skulle jag då få starta i gbg-varvet?
Quote from Lotta W on 31 January 2009, 07:24Men Aadu, gör ett försök så kanske du har en chans att bättra på ryktet istället, genom att genomföra loppet med stil?
Jag tycker också att det är tråkigt att fokus läggs på att förlöjliga och håna. Killen som bajsade på sig fick mer uppmärksamhet än vin
Men Aadu, gör ett försök så kanske du har en chans att bättra på ryktet istället, genom att genomföra loppet med stil?
Jag tycker också att det är tråkigt att fokus läggs på att förlöjliga och håna. Killen som bajsade på sig fick mer uppmärksamhet än vin
Quote from Fredric Lagerström on 31 January 2009, 07:41Christer: Det kan hända att jag gör det faktiskt. Info om loppet verkar inte ha kommit upp varvets hemsida än?
Frederik: Tror du får starta i grupp 1a om du klarar att gå under 40 min.
Edit: Är nog 1b det handlar om som du kan seeda in dej i.
Christer: Det kan hända att jag gör det faktiskt. Info om loppet verkar inte ha kommit upp varvets hemsida än?
Frederik: Tror du får starta i grupp 1a om du klarar att gå under 40 min.
Edit: Är nog 1b det handlar om som du kan seeda in dej i.
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 09:44GBG-varvet har väl inte gått ut med vad som räcker till 1a resp 1b på ngn distans.
Jag frågade på halvmara tidigare och då var svaret.
Under 1.30 --> 1b
Någonstans runt 1.25 --> 1a (ca 1.27 på själva varvet räcker till 1a)Om man skall omsätta detta t
GBG-varvet har väl inte gått ut med vad som räcker till 1a resp 1b på ngn distans.
Jag frågade på halvmara tidigare och då var svaret.
Under 1.30 --> 1b
Någonstans runt 1.25 --> 1a (ca 1.27 på själva varvet räcker till 1a)
Om man skall omsätta detta t
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 09:51..och hur anmäler man sig till själva loppet? Kanske smått blind såhär på morgonen, men hittar det inte.
..och hur anmäler man sig till själva loppet? Kanske smått blind såhär på morgonen, men hittar det inte.