Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:50Riktigt nice bana, trevligt med folk o solsken! Kan inte bli mycke bättre. 41,14 sprang jag på o hoppas (kanske kanske) det räcker till 1b...?!
Riktigt nice bana, trevligt med folk o solsken! Kan inte bli mycke bättre. 41,14 sprang jag på o hoppas (kanske kanske) det räcker till 1b...?!
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 18:23Jag ville under 46 för att hamna i en rimlig startgrupp, men har aldrig tävlat på milen (eller kvartsmaran) förut så visste inte vad jag var kapabel till. Slutade på 44:03 så jag är mycket nöjd!
Banan var väldigt platt och grusfri, mycket sicksackande fö
Jag ville under 46 för att hamna i en rimlig startgrupp, men har aldrig tävlat på milen (eller kvartsmaran) förut så visste inte vad jag var kapabel till. Slutade på 44:03 så jag är mycket nöjd!
Banan var väldigt platt och grusfri, mycket sicksackande fö
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 22:08Jag var lite skeptisk innan men kände mig tvungen att springa för att slippa starta sist. Dock var det ett rätt kul lopp som gick betydligt bättre än jag trodde, nu får jag hoppas det räcker till 1A.
Jag var lite skeptisk innan men kände mig tvungen att springa för att slippa starta sist. Dock var det ett rätt kul lopp som gick betydligt bättre än jag trodde, nu får jag hoppas det räcker till 1A.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 23:10Ja, de var en rolig erfarenhet. Inser dock att jag inte är typen som gillar lopp med flera varv på samma bana. Andra varvet var ett helvete rent mentalt. 🙁
Och synd att man inte har mer erfarenhet så man kan disponera farten bättre under hela loppet. Va
Ja, de var en rolig erfarenhet. Inser dock att jag inte är typen som gillar lopp med flera varv på samma bana. Andra varvet var ett helvete rent mentalt. 🙁
Och synd att man inte har mer erfarenhet så man kan disponera farten bättre under hela loppet. Va
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 08:44Va gött det var när molnen sprack upp och solen började steka minuterna innan start! Precis så var det 2007 när jag sprang mitt hittills enda Gbgvarv också. Varvet är väl förknippat med tur med vädret!? 🙂
För mig kändes det ovant att springa en helt fl
Va gött det var när molnen sprack upp och solen började steka minuterna innan start! Precis så var det 2007 när jag sprang mitt hittills enda Gbgvarv också. Varvet är väl förknippat med tur med vädret!? 🙂
För mig kändes det ovant att springa en helt fl
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 08:50Jag tycker det var en ganska rolig bana ändå. Lagom många varv vilket gjorde det mentalt lättare att dela upp. Det var riktigt härligt att molnen sprack upp och att vi fick lite sol. Det enda partiet som jag inte gillade var den där rakan man sprang rakt
Jag tycker det var en ganska rolig bana ändå. Lagom många varv vilket gjorde det mentalt lättare att dela upp. Det var riktigt härligt att molnen sprack upp och att vi fick lite sol. Det enda partiet som jag inte gillade var den där rakan man sprang rakt
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 14:26Det där med att bli stillastående i kurvor hade jag själv inga problem med men var väldigt nära att springa rak in i en tjej som sneddade in precis framför mig och blev stillastående vid en kurva. Utöver den incidenten så var det inga problem alls med trä
Det där med att bli stillastående i kurvor hade jag själv inga problem med men var väldigt nära att springa rak in i en tjej som sneddade in precis framför mig och blev stillastående vid en kurva. Utöver den incidenten så var det inga problem alls med trä