Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det här verkar ju vara ett helt sinnessjukt tråkigt lopp, tre varv i hamnen en blåsig marsförmiddag. Men alternativet för mig är att ha 50000 pers framför mig på varvet, så jag ställer upp i alla fall!

Om man vill kan man seeda sig på halvmaradistans i skövde den 8/3. Pace på strax under 1.30 ingår!

Reima Hartikainen skriver så här. Det är inga problem om ni kommer den 8:e och springer halvmaran där, vi är några som kan hålla fart åt er för vi brukar

Tänk att allting alltid måste krånglas till i Götet. Mitt tips är att skippa gbg-varvet och springa Kungsholmen Runt istället: Samma distans, vackrare stad, trevligare åskådare, färre Kenyaner att bli knäckt av, bättre datum (9 maj) i förh till Sthlm Mara

På hemsidan står de ju klart och tydligt att sista anmälningsdagen är 8 mars? varför snackar alla om 15 februari? blir ju skitorolig nu för har inte anmält mig..

Skall ändra...innan GBG varver gick ut med info på sin hemsida hade de lämnat uppgifter om 15 feb tilll friidottsförbundet.

Hoppas att någon kan hjälpa mig i min beslutsångest. 🙂
Funderar på att springa seedingloppet, och i dagsläget springer jag milen på ca 60 min. Har aldrig sprungit Gbg-varvet tidigare så jag antar att jag startar bland de sista startgrupperna. Om jag tol

Klart att du ska springa. Du har inget att förlora bara att vinna. Men om jag inte har missuppfattat det hela med placering så får du det efter när du anmälde dig. Ju tidigare anmälan desto längre fram kommer du, om du aldrig har sprungit tidigare.
Vi s

Det är ganska generösa seedningstider, så jag tycker du ska springa. Jag är debutant i varvet, har tränat ganska hyfsat för det, och vill inte ha drygt 50000 personer framför mig, så jag springer 22/3. Tror du att du klarar att hålla 6-minuterskilometrar,

Tyckte inte att det var trångt förra året. Det är lite som bilkörning. Har man blicken långt fram, var det hyfsat lätt att undvika propparna.

Vad du har att förlora på att springa? Hundralappar och utsättas sig för nerkyld vind med dåliga möjligheter at

Jag (tror att jag) har bestämt mig för att inte springa något seedningslopp. Det måste gå att göra skapliga tider från bakre startled, eller vad tror ni som är erfarna? Går det att gissa hur mycket tid man förlorar på att starta långt bak?