Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:29Jag gjorde en litten matteövning innan jag bestämde mig för att springa. Jag anmälde mig sista dagen, vilket innebär att det kommer att stå ca 45 000 löpare framför mig. Jag hoppas kunna göra under 1.40 och det har tidigare räckt till att hamna bland de 4
Jag gjorde en litten matteövning innan jag bestämde mig för att springa. Jag anmälde mig sista dagen, vilket innebär att det kommer att stå ca 45 000 löpare framför mig. Jag hoppas kunna göra under 1.40 och det har tidigare räckt till att hamna bland de 4
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 22:42Men även om man springer förbi 10 000 pers så innebär det ju inte per automatik att man måste springa omvägar för att komma förbi alla.
Om jag skiter i seedning och springer på 92 minuter kommer jag ångra att jag inte tog Lars 2-minuterstips på allvar.
Men även om man springer förbi 10 000 pers så innebär det ju inte per automatik att man måste springa omvägar för att komma förbi alla.
Om jag skiter i seedning och springer på 92 minuter kommer jag ångra att jag inte tog Lars 2-minuterstips på allvar.
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 07:06@Adde
2 timmars startintervall innebär att jag nästan har kommit imål när du startar om jag hade startat först!
Förra året hade dom ett startintervall på 6 minuter mellan grupperna. Så 5:e grupper framför startar 30 minuter förre dig. Du kommer endast at
@Adde
2 timmars startintervall innebär att jag nästan har kommit imål när du startar om jag hade startat först!
Förra året hade dom ett startintervall på 6 minuter mellan grupperna. Så 5:e grupper framför startar 30 minuter förre dig. Du kommer endast at
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 08:57Tänkte inte på det... Men jag är sugen på att tävla, så jag springer seedningen i alla fall!
Tänkte inte på det... Men jag är sugen på att tävla, så jag springer seedningen i alla fall!
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 11:22Adde@
Jag startade ifrån näst sista led ifjol och landade på 1:40, så visst går det. Det enda stället som det var trångt på var strax efter Göta Älvbron. Men tänk på i så fall på att stå alldeles längst fram i din startfålla.
Så detta ockerlopp med utan
Adde@
Jag startade ifrån näst sista led ifjol och landade på 1:40, så visst går det. Det enda stället som det var trångt på var strax efter Göta Älvbron. Men tänk på i så fall på att stå alldeles längst fram i din startfålla.
Så detta ockerlopp med utan
Quote from Linnea Olsson on 6 March 2009, 11:43Står man redan i startled 3 så kan man nog tycka att det är lite överkurs att seeda sig. Men jag tror att de som vill springa seedningsloppet kanske mer står i startgrupp 13 eller att man tycker att det är kul att springa ett lopp i mars eftersom det int
Står man redan i startled 3 så kan man nog tycka att det är lite överkurs att seeda sig. Men jag tror att de som vill springa seedningsloppet kanske mer står i startgrupp 13 eller att man tycker att det är kul att springa ett lopp i mars eftersom det int
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 22:16Jag springer det för att jag tycker det är kul och inte för att seeda mig 🙂
Jag springer det för att jag tycker det är kul och inte för att seeda mig 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2009, 23:42G-man, det är du nog inte ensam om. Däremot kan det ju vara kul att, om man väl springer en tävling, kunna göra en så bra tid som möjligt.
G-man, det är du nog inte ensam om. Däremot kan det ju vara kul att, om man väl springer en tävling, kunna göra en så bra tid som möjligt.
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:18Resultatlista finns på hemsidan nu. För min del var målet <50min och kom in på 49:00 så är väldigt nöjd!
Resultatlista finns på hemsidan nu. För min del var målet <50min och kom in på 49:00 så är väldigt nöjd!
Quote from Funbeat user on 22 March 2009, 16:35Grattis, tur med vädret!
Hur var loppet? Kör du det nästa år igen?
Grattis, tur med vädret!
Hur var loppet? Kör du det nästa år igen?