Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 10:27Det har inte kommit upp på varvets hemisda än...lite underligt eftersom sista anmälningsdag är satt till 1 feb, men förhoppningsvis kommer det snart.
Det har inte kommit upp på varvets hemisda än...lite underligt eftersom sista anmälningsdag är satt till 1 feb, men förhoppningsvis kommer det snart.
Quote from Camilla Höög on 31 January 2009, 16:4315 feb hoppas jag du menar annars är det inte många timmar kvar 🙂
15 feb hoppas jag du menar annars är det inte många timmar kvar 🙂
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 17:31jag förlorade visst en 5:a där ja...:D
jag förlorade visst en 5:a där ja...:D
Quote from Funbeat user on 31 January 2009, 23:00Men Aadu, är du allvarlig? Du skriver att du inte har kapacitet att seeda in dig i någon av de första grupperna. Har du startat i någon av dem tidigare? Om inte, hur vet du hur stämningen är där? Har själv startat i 1A de senaste fem åren och jag tycker a
Men Aadu, är du allvarlig? Du skriver att du inte har kapacitet att seeda in dig i någon av de första grupperna. Har du startat i någon av dem tidigare? Om inte, hur vet du hur stämningen är där? Har själv startat i 1A de senaste fem åren och jag tycker a
Quote from Fredric Lagerström on 1 February 2009, 08:51Jag är allvarlig, ja.
Det stod att läsa i tidningarna efter förra årets GV.
Arrangören och funktionärer hade sett att det var just så: Påtagligt många löpare i de främre leden slarvade med vätska. De hade inte tid trodde man. Så de flesta som fick tas
Jag är allvarlig, ja.
Det stod att läsa i tidningarna efter förra årets GV.
Arrangören och funktionärer hade sett att det var just så: Påtagligt många löpare i de främre leden slarvade med vätska. De hade inte tid trodde man. Så de flesta som fick tas
Quote from antti5303@gmail.com on 1 February 2009, 09:31Jag sprang i 1a förra året och kände inte av någon hets alls mellan deltagare. Tvärtom, trevlig stämning, inget knuff, stök och hårda ord som i de bakre leden. Att det är några som kör lite över sin förmåga har inget med stämning att göra.
Jag sprang i 1a förra året och kände inte av någon hets alls mellan deltagare. Tvärtom, trevlig stämning, inget knuff, stök och hårda ord som i de bakre leden. Att det är några som kör lite över sin förmåga har inget med stämning att göra.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:36Om man slarvar, hur stor är chansen att man kommer med i grupp 1A år efter år?
Dagens tidningar innehåller mer vinklingarar och feltolkningar av statestik idag, för att dom skall kunna sälja fler lösnummer.
Om man slarvar, hur stor är chansen att man kommer med i grupp 1A år efter år?
Dagens tidningar innehåller mer vinklingarar och feltolkningar av statestik idag, för att dom skall kunna sälja fler lösnummer.
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 09:44Själv startade jag i 10:e startled förra året. Och där var det god stämning, inte ens en kommentar till dom som hoppade in över staketet innan startlinjen. På andra bron hörde man "Håll till höger!". Men det var inget grinigt i rösten. Dock var det en gri
Själv startade jag i 10:e startled förra året. Och där var det god stämning, inte ens en kommentar till dom som hoppade in över staketet innan startlinjen. På andra bron hörde man "Håll till höger!". Men det var inget grinigt i rösten. Dock var det en gri
Quote from Funbeat user on 1 February 2009, 10:57Jaha. Då "slarvar" jag alltid med vätska på halvmaror. Dricker ibland lite men ofta inget alls, det behövs inte på såpass korta lopp! Och jag aldrig varit i närheten av någon kollaps. Och inte sett någon ramla ihop heller!
Jaha. Då "slarvar" jag alltid med vätska på halvmaror. Dricker ibland lite men ofta inget alls, det behövs inte på såpass korta lopp! Och jag aldrig varit i närheten av någon kollaps. Och inte sett någon ramla ihop heller!
Quote from Lotta W on 1 February 2009, 12:32Jag har inte heller märkt av några kollapser i 1a. Visst, det är ganska många som går ut snabbare än vad de klarar av, så en del av dem springer man om efter en mil eller så.
Jag har inte heller märkt av några kollapser i 1a. Visst, det är ganska många som går ut snabbare än vad de klarar av, så en del av dem springer man om efter en mil eller så.