Quote from Guest on 27 January 2011, 13:383 varv på Mantorp Parks motorbana i Mjölby, totalt 10 km.
Alla resultat, oavsett tid, är seedningsgrundande för Göteborgsvarvet.Tävlingsinfo på:
http://www.goteborgsvarvet.com/sv/Lopare/Loppen/Seedningsloppet-mantorp/Tavlings-PM/
3 varv på Mantorp Parks motorbana i Mjölby, totalt 10 km.
Alla resultat, oavsett tid, är seedningsgrundande för Göteborgsvarvet.
Tävlingsinfo på:
http://www.goteborgsvarvet.com/sv/Lopare/Loppen/Seedningsloppet-mantorp/Tavlings-PM/
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 13:48Funderade först på om man kanske skulle öka på sina chanser att hamna i elitledet jämfört med de 1:17:03 jag hade på halvan i november och som nog ger 1A. Efter att ha granskat varvets seedingsregler kan jag dock fetglömma deras seedingslopp. Fungerar ju
Funderade först på om man kanske skulle öka på sina chanser att hamna i elitledet jämfört med de 1:17:03 jag hade på halvan i november och som nog ger 1A. Efter att ha granskat varvets seedingsregler kan jag dock fetglömma deras seedingslopp. Fungerar ju
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 13:57Trivia: Mina 42:32 på Sylvesterloppet motsvarar en tid på ca 1:34 för seedning till varvet. En faktor 2,23 tror jag det blev. Detta enligt mail från varvet.
Trivia: Mina 42:32 på Sylvesterloppet motsvarar en tid på ca 1:34 för seedning till varvet. En faktor 2,23 tror jag det blev. Detta enligt mail från varvet.
Quote from Funbeat user on 27 January 2011, 14:00Ja, det är nog bara sina egna seedingslopp som GV förstört seedingsmöjligheterna på med orimliga omräkningsfaktorer... (H)
Ja, det är nog bara sina egna seedingslopp som GV förstört seedingsmöjligheterna på med orimliga omräkningsfaktorer... (H)
Quote from Funbeat user on 12 February 2011, 17:37Det står att < 1.36 h seedas till startgrupp elit - 1b.
Är startgrupperna elit, 1a och 1b?
Vet någon seedningsgränserna i dessa grupper? Jag tänker på 1a och 1b? eller är det något som GBG-varvet håller för sig själva.
Det står att < 1.36 h seedas till startgrupp elit - 1b.
Är startgrupperna elit, 1a och 1b?
Vet någon seedningsgränserna i dessa grupper? Jag tänker på 1a och 1b? eller är det något som GBG-varvet håller för sig själva.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 01:50Jag skulle tror att gränsen för att få springa i 1 A ligger på en tid omkring 1:27 till 1:30. Tror de är upp till 300 i elitgruppen och upp till nr 1000 i 1A. Och tittar man på sluttider så ligger top 1000 på varvet precis under 1:30.
Jag skulle tror att gränsen för att få springa i 1 A ligger på en tid omkring 1:27 till 1:30. Tror de är upp till 300 i elitgruppen och upp till nr 1000 i 1A. Och tittar man på sluttider så ligger top 1000 på varvet precis under 1:30.
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 02:00Läste inte riktigt... Du undrade över elitklassen. Men tror man kan göra samma slutsats där. Kolla tiden för top 300 och dra av någon minut. Sen får du göra som de står på hemsida och skicka in ditt resultat. Skulle tror att de behandlar de som satsar ord
Läste inte riktigt... Du undrade över elitklassen. Men tror man kan göra samma slutsats där. Kolla tiden för top 300 och dra av någon minut. Sen får du göra som de står på hemsida och skicka in ditt resultat. Skulle tror att de behandlar de som satsar ord
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 08:21Näheddu. Tror snarare de är 200 nummerlappar reserverade i elitledet, 100 för herrar (1-99) och 100 för damer (100-199). Så det är snarare topp-100-tiden man får titta på om man är man, mer osäker på vad som gäller för kvinnor. Kanske är uppdelningen 150/
Näheddu. Tror snarare de är 200 nummerlappar reserverade i elitledet, 100 för herrar (1-99) och 100 för damer (100-199). Så det är snarare topp-100-tiden man får titta på om man är man, mer osäker på vad som gäller för kvinnor. Kanske är uppdelningen 150/
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 11:29Jag vet faktiskt inte hur många som finns i elitklassen... trodde de var 300. 1 A är i vart fall upp till nr 1000. Något jag är rätt säker på.
Men om man kollar på resultatlistan med de hundra bästa skulle du hamna på 50-60 plats med din tid. De löpare
Jag vet faktiskt inte hur många som finns i elitklassen... trodde de var 300. 1 A är i vart fall upp till nr 1000. Något jag är rätt säker på.
Men om man kollar på resultatlistan med de hundra bästa skulle du hamna på 50-60 plats med din tid. De löpare
Quote from Funbeat user on 13 February 2011, 11:51De lämnar inget besked förens seedingen är klar.
Har sprungit GV 04, 08 & 09 och vid de två senaste tillfällena startat i 1A, vilket inte upplevdes som några problem. Värmde upp med eliten och strax innan startskottet smällde klev jag in under repet til
De lämnar inget besked förens seedingen är klar.
Har sprungit GV 04, 08 & 09 och vid de två senaste tillfällena startat i 1A, vilket inte upplevdes som några problem. Värmde upp med eliten och strax innan startskottet smällde klev jag in under repet til