Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 10:16Det verkar vara fler än jag som fått banlängden till 10,2 km om man ser bland tävlingskommentarerna.
Hade 10291 m på GPS och 10264 m på fotpod på banlängden.
Det verkar vara fler än jag som fått banlängden till 10,2 km om man ser bland tävlingskommentarerna.
Hade 10291 m på GPS och 10264 m på fotpod på banlängden.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 12:11Hur var det att springa på uppför dragstrippen och ner mot Mjölbysvängen? Jobbigt uppför, eller? Det brukar också nästan alltid blåsa västliga vindar på "slätten! Motvind? Hoppas det gick bra för er iaf.
Hur var det att springa på uppför dragstrippen och ner mot Mjölbysvängen? Jobbigt uppför, eller? Det brukar också nästan alltid blåsa västliga vindar på "slätten! Motvind? Hoppas det gick bra för er iaf.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 19:12Det var en lätt motvind på raken men man fick den väl i ryggen sen så det jämnade ut sig. Backen var väl inget märkvärdigt men lite oväntat då jag en mental bild av en flack bana.
Det var en lätt motvind på raken men man fick den väl i ryggen sen så det jämnade ut sig. Backen var väl inget märkvärdigt men lite oväntat då jag en mental bild av en flack bana.