Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 22:31Sämst är nog att hamna precis bakom den sista tids-seedade gruppen. Och har man inte sprungit förut och anmält sig väldigt tidigt, eller varit anmäld förut men inte fullföljt, så kanske det är stor risk att hamna där? Osäker på om de använder anmälningsti
Sämst är nog att hamna precis bakom den sista tids-seedade gruppen. Och har man inte sprungit förut och anmält sig väldigt tidigt, eller varit anmäld förut men inte fullföljt, så kanske det är stor risk att hamna där? Osäker på om de använder anmälningsti
Quote from Funbeat user on 19 November 2012, 10:19"Sämst är nog att hamna precis bakom den sista tids-seedade gruppen."
Precis detta hände mig 2010. Anmälde mig tidigt men hade inte någon seedning. Jag fick springa förbi över 6000 personer men tyckte inte att det var speciellt jobbigt. Ibland är det lät
"Sämst är nog att hamna precis bakom den sista tids-seedade gruppen."
Precis detta hände mig 2010. Anmälde mig tidigt men hade inte någon seedning. Jag fick springa förbi över 6000 personer men tyckte inte att det var speciellt jobbigt. Ibland är det lät
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 13:31Hallå hallå, visst blev det så att seedningsomräkningen blev ganska mycket hårdare i år?
Jag sprang 2011 och var då gravid så tiden blev inte helt strålande utan skulle placera mig precis bakom Volvo + västra götalandsregionen vilket känns som typ sämsta
Hallå hallå, visst blev det så att seedningsomräkningen blev ganska mycket hårdare i år?
Jag sprang 2011 och var då gravid så tiden blev inte helt strålande utan skulle placera mig precis bakom Volvo + västra götalandsregionen vilket känns som typ sämsta
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 13:52Har de verkligen ändrat reglerna? Jag hamnade i startgrupp 5 förra året med min då högst mediokra tid (tränade totalt 9 mil innan tävlingen) och det skulle jag göra idag också enligt tabellen. I år är målsättningen att försöka komma upp och nosa på startg
Har de verkligen ändrat reglerna? Jag hamnade i startgrupp 5 förra året med min då högst mediokra tid (tränade totalt 9 mil innan tävlingen) och det skulle jag göra idag också enligt tabellen. I år är målsättningen att försöka komma upp och nosa på startg
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 15:23Jag har en kollega som sprang seedningsloppet ifjol (2012) och då tror jag också det var som så att en tid under 47:00 krävdes för att hamna före Volvo & Co. Så ändringen kanske var till 2012 snarare än 2013?
Jag har en kollega som sprang seedningsloppet ifjol (2012) och då tror jag också det var som så att en tid under 47:00 krävdes för att hamna före Volvo & Co. Så ändringen kanske var till 2012 snarare än 2013?
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 15:38Ola: menar du i seedningsloppet eller i andra lopp? För då när jag seedade mig så gällde att om man sprang ett -annat- lopp än seedningsloppen så krävdes under 47 på milen. Däremot om man sprang ett av deras seedningslopp så räknades alla tider om enligt
Ola: menar du i seedningsloppet eller i andra lopp? För då när jag seedade mig så gällde att om man sprang ett -annat- lopp än seedningsloppen så krävdes under 47 på milen. Däremot om man sprang ett av deras seedningslopp så räknades alla tider om enligt
Quote from Funbeat user on 5 March 2013, 15:39Aah, förlåt, förlåt, gud så slarvigt jag läser. Du skriver ju seedningslopp. Ja då måste ändringen skett till 2012 då, och ni kan glömma typ allt jag skrivit här... *går och drar nåt gammalt över mig*
😉
Aah, förlåt, förlåt, gud så slarvigt jag läser. Du skriver ju seedningslopp. Ja då måste ändringen skett till 2012 då, och ni kan glömma typ allt jag skrivit här... *går och drar nåt gammalt över mig*
😉
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 18:30Det går att se resultatet nu om man logga in på Min Sida på Göteborgsvarvet hemsida.
Det går att se resultatet nu om man logga in på Min Sida på Göteborgsvarvet hemsida.
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 19:26http://seedningslopp-goteborg.r.mikatiming.de/2013/
Finns resultaten på
http://seedningslopp-goteborg.r.mikatiming.de/2013/
Finns resultaten på
Quote from Funbeat user on 24 March 2013, 19:37Oj, Weihard och Stenberg under 36. Inte undra på att de brukar slå mig i skogen. Fast jag tog Weihard i höstas, nice. 🙂
Oj, Weihard och Stenberg under 36. Inte undra på att de brukar slå mig i skogen. Fast jag tog Weihard i höstas, nice. 🙂