Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Torsdagen den 13:e maj 2010 som är Kristihimmelfärds dag arrangerar jag ett träningslopp från Gävle till Stockholm.

Vi startar från Rådhustorget på förmiddagen ca kl. 10.00 och springer Kungsgatan söderut mot Hemlingby motionsgård. Därifrån ansluter vi t

Det är denna diskussionsida som gäller för synpunkter och inlägg.

Låter häftigt, men långt... Kanske man kan få åka med på delar av sträckan? Funderar på t.ex. Gävle-Uppsala eller nåt sånt...

Du är varmt välkommen att kuta så långt du vill. Det kommer att bli en kul upplevelse. Information på Upplandsleden finns på http://www.upplandsstiftelsen.se/pdf/upplandsleden.pdf

Vi springer från etapp 13 till halva etapp 1. Där löper vi mot Märsta för

Kul idé 🙂

Jag är ganska bekant med leden mellan Hemlingby och Västland. Det som kan vara bra att tänka på är att de avståndsangivelser som finns med i Upplandsstiftelsens broschyr är klart i underkant. Åtminstone delen från Hemlingby till Västland (eta

Detta kan bli vårens största äventyr!

Urban, hur har du tänkt med support? Bra karl reder sig själv, eller tror du på att det går att hitta nån som har lust att köra en Van med käk, vatten och lite medicinsk utrustning?

Ingen aning. Jag har aldrig kutat ett Spartathlon tidigare. Som längst har jag kutat 100 miles = 161 km. Det blir en ny distans för mig. Men jag tror det är genomförbart som allt annat jag löpt.

Jag gissar att det tar minst 48 timmar. Jag kollade på G

Inlagt i kalendern. Sedan får vi se...

Har inte planerat nån support, tyvärr. Jag tillhandahåller bana och mitt galna jag, hehe. Men om det finns intresse för support längs med banan så vore det väldigt trevligt och tacksamt. Det kanske kan ordnas. Vi får se

2010-04-13 eller 13 maj?

13 maj låter bra mycket trevligare än det datum som står inlagt i kalendern 🙂