Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 17:08jag ska först och främst försöka återerövra min ultrasjäl och springa själv (åtminstone delar av sträckan), om det inte funkar så kan jag supporta på ett eller annat sätt!
Det här är det mest peppande jag läst om på länge. Kan bero på att jag gillar Gävle
jag ska först och främst försöka återerövra min ultrasjäl och springa själv (åtminstone delar av sträckan), om det inte funkar så kan jag supporta på ett eller annat sätt!
Det här är det mest peppande jag läst om på länge. Kan bero på att jag gillar Gävle
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 18:37Får skippa glöggen framöver och träna istället. Det här verkar aproligt!
Får skippa glöggen framöver och träna istället. Det här verkar aproligt!
Quote from Funbeat user on 30 November 2009, 23:55Kul att det finns de som vill utmana det okända. Även om man inte är en erfaren löpare så finns det inget som säger att man inte kan ställa upp i detta. Alla får ställa upp i mitt lopp. Varje individ bestämmer förstås själv hur långt man vill hänga med. D
Kul att det finns de som vill utmana det okända. Även om man inte är en erfaren löpare så finns det inget som säger att man inte kan ställa upp i detta. Alla får ställa upp i mitt lopp. Varje individ bestämmer förstås själv hur långt man vill hänga med. D
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 00:07Man blir helt klart sugen...(är jag i Sverige då så kommer jag definetivt att försöka vara med)
Man blir helt klart sugen...(är jag i Sverige då så kommer jag definetivt att försöka vara med)
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 09:16Väldigt bekanta trakter för mig som är född i Knivsta men bor i Gävle sen länge. Efersom jag orienterade mycket förr har jag varit på många delar av lederna.
På våren kan det vara mycket blött på delen från Flottsund, vid Uppsalas södra gräns, genom Luns
Väldigt bekanta trakter för mig som är född i Knivsta men bor i Gävle sen länge. Efersom jag orienterade mycket förr har jag varit på många delar av lederna.
På våren kan det vara mycket blött på delen från Flottsund, vid Uppsalas södra gräns, genom Luns
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 19:54Ja nu är det djävligt synd att jag jobbar så lite som jag nu gör......Ser ju att etappen Gimo-Kolarmora går förbi min arbetsplats....samt sedan etappen Kolarmora-Kobol...fortsätter mot Vällnora typ. Kör ABSOLUT inte stigen efter bron över Kolarmoraån !!!!
Ja nu är det djävligt synd att jag jobbar så lite som jag nu gör......Ser ju att etappen Gimo-Kolarmora går förbi min arbetsplats....samt sedan etappen Kolarmora-Kobol...fortsätter mot Vällnora typ. Kör ABSOLUT inte stigen efter bron över Kolarmoraån !!!!
Quote from Funbeat user on 1 December 2009, 20:42Man kan inte vara riktigt frisk 🙂
Men desto mer man läser om Urbans tur desto mer vill man vara med.
Jag har ju skippat både LU50k och Stockholmmarathon pga att det är för dyrt, så varför inte.
Ingen anmälnings avgift och sk*t långt, kan det bli bättre.
Man kan inte vara riktigt frisk 🙂
Men desto mer man läser om Urbans tur desto mer vill man vara med.
Jag har ju skippat både LU50k och Stockholmmarathon pga att det är för dyrt, så varför inte.
Ingen anmälnings avgift och sk*t långt, kan det bli bättre.
Quote from Funbeat user on 2 December 2009, 09:48Tack Kjell och Sandra för de värdefulla detaljerna om banan. Ska ta dessa råd, utvärdera och om möjligt dra om banan för att slippa onödigt jobbiga partier. Det blir nog jobbigt ändå. Måste poängtera att vi ska inte gena så att banan understiger 246 km. M
Tack Kjell och Sandra för de värdefulla detaljerna om banan. Ska ta dessa råd, utvärdera och om möjligt dra om banan för att slippa onödigt jobbiga partier. Det blir nog jobbigt ändå. Måste poängtera att vi ska inte gena så att banan understiger 246 km. M
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 11:01Nu finns kartrutt från Märsta-Sergels torg. Den är ca 61 km och finns på två länkar på min profil. Den ena från Märsta-Kallhäll och den andra från Kallhäll-Sergels torg.
Sedan har jag tittat på hur man kan korta ner banan på Upplandsleden. En förkortning
Nu finns kartrutt från Märsta-Sergels torg. Den är ca 61 km och finns på två länkar på min profil. Den ena från Märsta-Kallhäll och den andra från Kallhäll-Sergels torg.
Sedan har jag tittat på hur man kan korta ner banan på Upplandsleden. En förkortning
Quote from Funbeat user on 3 January 2010, 18:43Nu har jag provsprungit sträckan Lagga-Märsta. Den blev 27 km och och totalt från Lagga till Sergels torg är det 88,42 km.
Med Lars beräkningar med 233,5 km från Hemlingby till Lagga så blir totalsträckan + 2-3 km från Rådhustorget-Sergels torg 324,42 km
Nu har jag provsprungit sträckan Lagga-Märsta. Den blev 27 km och och totalt från Lagga till Sergels torg är det 88,42 km.
Med Lars beräkningar med 233,5 km från Hemlingby till Lagga så blir totalsträckan + 2-3 km från Rådhustorget-Sergels torg 324,42 km