Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 17:11Urban, det ser fantastiskt kul ut. Dock är jag inte där att jag kan kuta 298 km på tre dagar 😉 Men jag funderar på allvar på att haka på en bit. Det jag undrar är vilken/vilka av sträckorna som går längs Upplandsleden, eller annan markerad led.
Urban, det ser fantastiskt kul ut. Dock är jag inte där att jag kan kuta 298 km på tre dagar 😉 Men jag funderar på allvar på att haka på en bit. Det jag undrar är vilken/vilka av sträckorna som går längs Upplandsleden, eller annan markerad led.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:11Roligt att du är intresserad. Lättast är nog om man ansluter i Gävle förstås. Men annars tror jag att det är bekvämast, om man är från Stockholm och endast vill kuta en del, att följa med från Märsta eller Kallhäll. Sista delen in mot Stockholm är en väl
Roligt att du är intresserad. Lättast är nog om man ansluter i Gävle förstås. Men annars tror jag att det är bekvämast, om man är från Stockholm och endast vill kuta en del, att följa med från Märsta eller Kallhäll. Sista delen in mot Stockholm är en väl
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:00Hallå där på sig Urban...!
Ja några kilometers medverkan vore ju jättekul...jag har reggat datumet å så får vi väl se om jag dyker upp å när....å var...hehehe....
Ref Upptågets stationer så finns det naturligtvis INGEN i MARMA...men däremot i Mehedeby som
Hallå där på sig Urban...!
Ja några kilometers medverkan vore ju jättekul...jag har reggat datumet å så får vi väl se om jag dyker upp å när....å var...hehehe....
Ref Upptågets stationer så finns det naturligtvis INGEN i MARMA...men däremot i Mehedeby som
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:06Jorå. Visst finns det tågstation i Marma. Jag åkte därifrån med Upptåget till Upplands Väsby senaste rekturen.
Jorå. Visst finns det tågstation i Marma. Jag åkte därifrån med Upptåget till Upplands Väsby senaste rekturen.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:12Nädu Kjelle, nu svamlar du allt 🙂 Marma har visserligen ingen stationsbyggnad, men väl en perrong som jag använder dagligdags eftersom jag pendlar med Upptåget (H). Dessutom skulle jag vilja påstå att perrongen i Älvkarleby ligger riktigt bra till om ma
Nädu Kjelle, nu svamlar du allt 🙂 Marma har visserligen ingen stationsbyggnad, men väl en perrong som jag använder dagligdags eftersom jag pendlar med Upptåget (H). Dessutom skulle jag vilja påstå att perrongen i Älvkarleby ligger riktigt bra till om ma
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:50Hallå där på er Urban å Lars.....ja visst har ni rätt....hehehe..?!
Det finns stationer både i Mehedeby samt Marma å Älvkarleby.....otroligt..!
Till min ringa men ändock förlåtelse kan jag väl säga som typ förklaring till mitt fadä att när jag sist åkte u
Hallå där på er Urban å Lars.....ja visst har ni rätt....hehehe..?!
Det finns stationer både i Mehedeby samt Marma å Älvkarleby.....otroligt..!
Till min ringa men ändock förlåtelse kan jag väl säga som typ förklaring till mitt fadä att när jag sist åkte u
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:22Kjell, tåget kan åka både norrut och söderut från perrongen i Älvkarleby :D.
Perrongen ligger (om man ska vara noggrann) sydväst om centrum av själva samhället och ca 1,5 km från Carl XIII:s bro, som löparna ska springa över.
Från perrongen springer m
Kjell, tåget kan åka både norrut och söderut från perrongen i Älvkarleby :D.
Perrongen ligger (om man ska vara noggrann) sydväst om centrum av själva samhället och ca 1,5 km från Carl XIII:s bro, som löparna ska springa över.
Från perrongen springer m
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 10:37Tack för kart-länken Lars och den därigenom finfina lektionen i Geografi a la norduppland. Såväl dottern som jag hade i huvudet att älven gick mera väst-öst....men nu syns det ju att den går syd-norr istället. Stationen hade vi dock placerat in rätt i för
Tack för kart-länken Lars och den därigenom finfina lektionen i Geografi a la norduppland. Såväl dottern som jag hade i huvudet att älven gick mera väst-öst....men nu syns det ju att den går syd-norr istället. Stationen hade vi dock placerat in rätt i för
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 19:31Om man vill följa med på en del av passet så är det bäst att hänga med i början. Jag kan inte tänka mig att man är så pigg och fräsch ju närmare Stockholm man kommer. Även om det går långsamt ibörjan från Gävle så är man inte lika effektiv sista 5-6 mile
Om man vill följa med på en del av passet så är det bäst att hänga med i början. Jag kan inte tänka mig att man är så pigg och fräsch ju närmare Stockholm man kommer. Även om det går långsamt ibörjan från Gävle så är man inte lika effektiv sista 5-6 mile
Quote from Funbeat user on 7 April 2010, 11:30Är sugen att ansluta från sollentuna vid 1912 års statyn efter OS-maran. Vill ni ha pace sista biten?
mvh d
Är sugen att ansluta från sollentuna vid 1912 års statyn efter OS-maran. Vill ni ha pace sista biten?
mvh d