Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ännu en uppdatering på bloggen. Allt som behövs för turen finns på bloggen.

Nu är det snart bara en vecka kvar till detta ultimata ultraevent.
Det kommer att bli så häftigt. Jag har uppdaterat bloggen med inspirerande bilder och etappen Marma-Lövstabruk.
http://gavlesthlm.blogg.se/

Tågbiljetten bokad - nu rackarns!

Va kul! Då blir vi minst två:-)
Jag lägger ut mitt mobilnr på bloggen. Messa eller ring om ni endast vill hänga på från t.ex. Märsta, Kallhäll eller Hässelby....

Så messar jag er när vi närmar oss där ni vill ansluta.

Jag har funderat en del över utrustningen för turen och landat i följande lista,

ryggsäck 600g
liggunderlag 145g
sovsäck 450g
extra löparskor Terra Plana EVO 230g/VFF Trek tex 200g
extra strumpor standard 45gr
extra kalsonger 150g
långa tights 225g
vind

Det ser bra ut:-)

En extra pannlampa är nästan ett måste som reserv. Pannlampor har en förmåga att sluta funka när man minst anar det. Och det vill man inte vara med om mitt i bäckmörkret. En ficklampa som extrautrustnig är också att rekommendera.

Två

En sak till. Kamera måste man ju ha med sig. Den är väldigt viktig.

Undrar hur många som dyker upp vid starten i Gävle. Det blir enormt spännande att se vilka tappra löpare som dyker upp och kanske vill hänga på en del av vårt arrangemang. Om det nu bli

Om kroppen känns OK kommer jag att vara med från start i Gävle till Myrbo (strax efter Marma) och eventuellt till Västland.

Om kroppen inte känns OK kommer jag att möta upp i Marma och sympatispringa en bit mot Västland.

Återkommer i ärendet 🙂

EDIT: o

Skicka PM om det behövs funktionärer när ni närmar er stockholm... Kan åka ut med mat, vätska om jag är i krokarna

Support vore mycket tacksamt. Vi får se till att vi klarar distansen och att inget dumt inträffar på vägen till Stockholm.