Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Självklart! Det vore jättetrevligt och inspirerande med pacer sista biten. Då får man inte bryta helt enkelt. Man vill ju inte göra någon besviken:-)

Men sista delen av banan går från Kallhäll till Sergelstorg och för det mesta utmed Mälaren. Se här:
ht

Att hänga på en bit har varit min plan hela tiden, och nu när jag ser den sista delen låter den klart intressant! Blir kanske svårt att tajma er som löper hela vägen, men man kanske kan få beställa en sms-tjänst så man kan sätta sig på pendeltåget i lagom

Visst har jag funderat lite på det. Jag måste nog få era mobilnr så att jag kan ringa upp er när vi börjar närma oss där ni tänkte ansluta. Jag vet inte riktigt hur man ska göra annars?

Om ni är sugna att hänga på en del kan ni skicka ett personligt med

Urban, jag tror inte att det är en bra idé att du ska ta på dig att hålla koll på andras telefonnummer och vem som ska meddelas när etc.

Snarare kanske alla som är intresserade ska få lämna sina nummer för att få en chans att få något/några gemensamma S

Jo det är nog egentligen det jag menade fast jag skrev något annat.
Är det några som är intresserade att hänga på från exempelvis Kallhäll gör jag ett SMS-utskick till dessa när vi närmar oss Kallhäll. Jag antar att vi är i Kallhäll mellan lördag morgon t

Låter brilliant, jag kan försöka nå er så slipper ni onödig logistik, med tanke på att ni har fullt schå att springa över 200 km. Återkommer veckan före och stämmer av så jag inte jobbar eller dyligt.

Lycka till med uppladdningen nu, ni är mina hjältar;)

Vill bara instämma i vad Daniel sa, ni är mina hjältar. Helt tokiga naturligtvis, men hjältar 🙂
Lycka till, hoppas ni får superväder nu

Tack för komplimangerna. Vädret kan bli direkt avgörande om man tar sig hela vägen. Men maj brukar vara en av de soligaste månaderna så vi får hoppas på det.

Inget är för tokigt i ultravärlden:-)

Det är bara att hoppas på varmt och soligt fram till maj också. I går var jag och sönerna till Gropholmarna, som ligger längs Upplandsleden mellan Älvkarleby och Marma. Fortfarande ett ganska djupt snötäcke 20-40 cm. Men blir det väl varmt går det fort me

Hoppas kunna dyka upp med hejarop längs vägen, kanske bjuda på nåt gott. Men jag lovar inget, måste kolla med makens arbetstider osv