Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:02Nu har jag testcyklat sträckan Marma - Västland med en Garmin 205:a. Asfalt de två första och den sista kilometern, annars hård grusväg. Här finns delsträckan:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=379179
Nu har jag testcyklat sträckan Marma - Västland med en Garmin 205:a. Asfalt de två första och den sista kilometern, annars hård grusväg. Här finns delsträckan:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=379179
Quote from Funbeat user on 9 May 2010, 18:14Kanon Lars...å det är den sträckan som jag evn kommer att hänga på...Lite hänger det på vad fossingarna säger efter Gävle Halvmarathon idag..men dottern Josefin säger att hon skjutsar till Marma(Som visst har en järnvägsstation....ehe) samt hämtar i Västl
Kanon Lars...å det är den sträckan som jag evn kommer att hänga på...Lite hänger det på vad fossingarna säger efter Gävle Halvmarathon idag..men dottern Josefin säger att hon skjutsar till Marma(Som visst har en järnvägsstation....ehe) samt hämtar i Västl
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 10:02Blir spännande att följa er, vad tror ni om tiden. Når ni stockholm under fredagkväll? Skall köra ett långpass på eftermiddagen, men vill kanske ansluta. Messar över mitt nr.
mvh d
Blir spännande att följa er, vad tror ni om tiden. Når ni stockholm under fredagkväll? Skall köra ett långpass på eftermiddagen, men vill kanske ansluta. Messar över mitt nr.
mvh d
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 18:56Nja det blir lite tufft det. Vi kommer att nå Märsta sent fredag kväll eller natten mot lördag. Om du kan spara dig tills lördag morgon då vi förhoppningsvis är i Kallhäll.
Men jag kan kontakta dig när vi närmar oss Märsta, Kallhäll eller vart du känner
Nja det blir lite tufft det. Vi kommer att nå Märsta sent fredag kväll eller natten mot lördag. Om du kan spara dig tills lördag morgon då vi förhoppningsvis är i Kallhäll.
Men jag kan kontakta dig när vi närmar oss Märsta, Kallhäll eller vart du känner
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 21:31Väderprognoserna blir bättre och bättre 🙂
Väderprognoserna blir bättre och bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:37Jag är extremt sugen på att haka på från Märsta, men vill inte lova något. Jag messar under fredagen för att se hur ni ligger till i så fall.
Lycka till från Gävle imorgon!
🙂
Jag är extremt sugen på att haka på från Märsta, men vill inte lova något. Jag messar under fredagen för att se hur ni ligger till i så fall.
Lycka till från Gävle imorgon!
🙂
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 09:04Tack Camilla. Kul att du vill hänga på. Allt beror på förstås hur vi klarar av att kuta över 20 mil som det är till Märsta. Men vi hoppas på det bästa.
Tack Camilla. Kul att du vill hänga på. Allt beror på förstås hur vi klarar av att kuta över 20 mil som det är till Märsta. Men vi hoppas på det bästa.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 22:04Nu har jag bestämt mig för att köra Gävle - Myrbo. Kanske att jag förlänger en bit. Beror på...
Jag kommer i alla fall till Rådhustorget till 10.00 i morgon. Tar Upptåget som är framme i Gävle 9.30.
Det här ska bli skojj! 🙂 Vädret verkar bli perfekt o
Nu har jag bestämt mig för att köra Gävle - Myrbo. Kanske att jag förlänger en bit. Beror på...
Jag kommer i alla fall till Rådhustorget till 10.00 i morgon. Tar Upptåget som är framme i Gävle 9.30.
Det här ska bli skojj! 🙂 Vädret verkar bli perfekt o
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:38Lycka till allihop! Är i Knivsta hos släkt ochkanintehejapå.Och är inte heller kvar där när ni kommer förbi Lagga,annars hade jag dykt upp där.
Lycka till allihop! Är i Knivsta hos släkt ochkanintehejapå.Och är inte heller kvar där när ni kommer förbi Lagga,annars hade jag dykt upp där.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 10:40Lycka till alla. Om det passar kan man haka på sista biten. Får ringa å kolla var löparna är då.
Lycka till alla. Om det passar kan man haka på sista biten. Får ringa å kolla var löparna är då.