Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grymt med uppdateringar. Låter som årets tuffastelopp och hemligaste. Trans scania har kanske hitta sin överbana här? Oavsett så ser jag fram emot flera rapporter. Grymt jobbat alla som deltog.;) Inväntar att haka på en bit från kalhäll. God natt.

tur att tråden finns så man får läsa lite uppdateringar!
Jag tycker det är galet, underbart, skrämmande, läskigt, fantastiskt och inspirerande att de gör detta! Alla tummar upp och många tankar till dem såhär mitt i natten.

För den som vill veta lite mer om den första delen av loppet - från mitt perspektiv, har jag skrivit en låååång blogg här:
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=62594

"Rycket"...haha...!? Ja inte var det så mycket till ryck precis...gnolade väl på där över tomten som du visade på å sen var det "vad jag tyckte" raka spåret utmed Gästrikeleden...ehe. Kom till en fyr-vägskorsning å inte fanns det någon röd pil där inte al

Bra jobbat Kjell! Jag har kollat kartor och tror mig ha klurat ut vilken väg du tog. Sprang du förbi en liten by (Glamsen) innan du kom ut på vägen mellan E4 och Älvkarleö? I sådana fall tror jag att du kan skriva in 35 km i träningsdagboken. Ca 17,5 km f

Försökte ringa Urban och Johan. Inget svar. Provar lite senare.

Fan Kjelle, du borde bli författare eller poet. Spännande historier från urskogen!

Stämmer prexis det Lars...såg vägskylten när jag kom ut på asfalten. Glamsen...hehe. Det var före den som jag mötte travhästen och där stod farbror X och krattade ...Nu ska jag in å kolla kartor jag me så kanske jag kan klura ut var nånstans jag missade.

Fick mess från urban kl 0935 i morse (fredag)

Citat "Orkar inte till Märsta. Väntar på bussen i Österbybruk"

Oavsett resultat, tycker jag alla inblandade är värda en gigantisk applåd (hv) (L)

Spännande att se om Johan fortsätter...