Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Njaaa.. ..kanske man skulle haka på en bit iallafall.....låter hur kul som helst....kollar bansträckningen och om den passerar nära mig så?....

Så gick då starten när klockan på rådhuset klämtade sina slag för 10.00 å det var Lars,Urban, Ulf å Johan samt undertecknad som med snabba kliv gav sig av söderut mot Hemlingby och dess fantastiska terräng. En Hejarklack bestående av en för vissa känd dam

Kul med direkt rapport på starten,
Du hakar väll på även i morgon så man vet hur det går 😉

Såg du inte mig Kjell? 🙂

Oj då nu måste jag tänka efter...!!?? Ja visst var det en kvinna med en sån där otroligt förtrollande skönhet som näst intill förblindade mig vid utgången söderut från Söder....Kan det ha varit du????? Annars så var det en hel del typ i "min ålder" som vi

Charmör! 🙂

Undrar om det inte är dags för Lasse Klippmark och Johan Fogelberg att fortsätta berättelsen....hehehe....Så återkommer jag med min egen lite senare....Dvs senast i morgon fm typ.!?
Å Janne va faan du gillar ju dom här äfventyren...varför stod inte du på

Jag måste tillbringa helgen med familjen i stället

Skönt att du kom tillbaka till civilisationen Kjell :-). Vi orkade aldrig hänga på rycket du gjorde i Kubbo 😉 Jag och Ulf lämnade de tuffaste (Urban och Johan) vid Västlands kyrka. Jag var så inspirerad att jag tog Upplandsleden tillbaka till Myrbo. Blev

Det kommer att bli spännande att se hur det går för Johan och Urban.

Hoppas att det är bra väder under natten.