Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGalen chaufför i SVT bil VR?
You need to log in to create posts and topics.

Det saknades ju sportdryck i depåerna även långt innan stängningsdags (t-). Inte konstigt då om det funnits följebilar för att serva trötta och törstiga cyklister med det.

Vad gäller snabbgruppernas depåstopp så tror jag inte någon av sub8-grupperna eller snabbare stannade någon annanstans än i vattendepån efter Fagerhult, den placerades ju där för deras skull förra året. Att sportdrycken var slut här och där bekom knappast

Det måste vara felaktig information. Vi har varit mycket i kontakt med VR-organisationen och fått tydliga besked om att de inte accepterar följebilar eller egna depåer.

Det var inte för skojs skull som vi körde med camelbaks och/eller flaskor bakom sade

Fick du inte rabatt i butiken?
Eftersom Pico cyklade i Masgruppen så verkar det otroligt att han skulle kört någon bil samtidigt.

Enligt CC:s hemsida stavar Anderz sitt namn med ett tufft z på slutet och det finns bara två sådana i listan. Den ene startade 20:34 på fredag kväll och gick i mål efter 13h04m, den andre skulle starta 9:30 men har varken passerat några mellantider eller

Konstigt att han står ombytt i startfållan i Janssons film.

Se här när de visar film ifrån startfållorna.
Men du vet säkert bättre.
http://www.cykelklubben.se/cykelklubben/article/article.asp?v=2&ArticleID=%7BF0332027%2DA064%2D4DFD%2D9BB0%2DB63ECC83F5C2%7D

På Davids länk här ovan.. så ser man till och med bilen jag snackar om.. I filmen precis när texten kommer upp att det är 5 km till mål.. Så cyklar gruppen förbi kameran och direkt efter bara nån meter från sista cyklisten kommer den gråa mercedes kombin

MAS grupen, inte sub 7.

Jag har ändå svårt att tro Pico skulle både cyklat och kört bil samtidigt.