Quote from Guest on 22 November 2009, 21:43Asså, jag har nu sprungit i ett par supersköna skor, ca 1000 Kr, i ett år o 100 mil. Det blir svårt att skiljas från dessa trotjänare....... 🙂
Hur ofta byter ni skor?
Asså, jag har nu sprungit i ett par supersköna skor, ca 1000 Kr, i ett år o 100 mil. Det blir svårt att skiljas från dessa trotjänare....... 🙂
Hur ofta byter ni skor?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:53Upp mot 150 mil brukar mina skor hålla. Det varierar väldeliga även inom samma märke. Rekordet är nästan 200 innan de var slut. De sämsta räckte bara drygt 100.
Upp mot 150 mil brukar mina skor hålla. Det varierar väldeliga även inom samma märke. Rekordet är nästan 200 innan de var slut. De sämsta räckte bara drygt 100.
Quote from Fredric Lagerström on 22 November 2009, 22:09Nya en gång per år kan vara lam.
Nya en gång per år kan vara lam.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:58Jag bytte igår efter ca 85 mil. Jag kände tydligt att det var dags att byta, ingen studs alls kvar. Kanske spelar det in att jag är ganska tung dryga 90 pannor.
Jag bytte igår efter ca 85 mil. Jag kände tydligt att det var dags att byta, ingen studs alls kvar. Kanske spelar det in att jag är ganska tung dryga 90 pannor.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 08:04Spelar ganska stor roll hur tjocka skorna är också. Jag springer i relativt lätta skor och byter efter ca 70mil.
Spelar ganska stor roll hur tjocka skorna är också. Jag springer i relativt lätta skor och byter efter ca 70mil.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 08:50Använder ny generations skor som heter ECO-skor.Det finns Biom-A och biom-B skor.Biom -a när man springer snabbare distans Ca. 4min km.Och Biom-B till lång distans. Skor har inga tämbnings som torkar .De håller ca.3 ÅR.
Använder ny generations skor som heter ECO-skor.Det finns Biom-A och biom-B skor.Biom -a när man springer snabbare distans Ca. 4min km.Och Biom-B till lång distans. Skor har inga tämbnings som torkar .De håller ca.3 ÅR.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:31Och hur vet man att skorna är slut? Vad är det man känner?
Och hur vet man att skorna är slut? Vad är det man känner?
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:50När man känner ett starkt köpsug är skorna slut.
När man känner ett starkt köpsug är skorna slut.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 11:52Sant Arrakk! 😀
Sant Arrakk! 😀
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 12:15Aj, då går mina åt FORT!
Aj, då går mina åt FORT!