Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 22:25*dålig kontakt innan man har blivit svettig*
Det är nog precis så det är tror jag. Verkar stämma.
*dålig kontakt innan man har blivit svettig*
Det är nog precis så det är tror jag. Verkar stämma.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 22:30Blöter ni ner bandet ordentligt? Borde vara bättre att slicka på bandet, men det är väl upp till var och en att avgöra om det är värt det... (H)
Blöter ni ner bandet ordentligt? Borde vara bättre att slicka på bandet, men det är väl upp till var och en att avgöra om det är värt det... (H)
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 22:34Jag slickar alltid på bandet (H) - men det hjälper inte om jag inte pillar fast det ordentligt. Jag är ganska liten och bandet är spänt så kort det går. Funderar på om det går att sy in.
Jag slickar alltid på bandet (H) - men det hjälper inte om jag inte pillar fast det ordentligt. Jag är ganska liten och bandet är spänt så kort det går. Funderar på om det går att sy in.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 23:07Marcus
Lösningen för oss är att vi slickar på bandet, putsar upp det med diskmedel och skaffar BH - då verkar det mesta lösa sig :D:D:D
Bäst att vara tydlig att jag skojar - tycker att råden var bra men när man sätter ihop dem blev dem bättre 😀
Marcus
Lösningen för oss är att vi slickar på bandet, putsar upp det med diskmedel och skaffar BH - då verkar det mesta lösa sig :D:D:D
Bäst att vara tydlig att jag skojar - tycker att råden var bra men när man sätter ihop dem blev dem bättre 😀
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 23:27Är det säkert att du skojar Harald? Vet inte om mitt val av klocka var så klokt annars:D
Är det säkert att du skojar Harald? Vet inte om mitt val av klocka var så klokt annars:D
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 23:33Ja det är lugnt.
Jag har haft min i två år och den funkar kanon. Enda gången jag varit missnöjd är när den varit urladdad vid start nån gång men det var ju helt och hållet mitt eget fel. Den kan ladda ur sig om man lämnar den i vaggan efter laddning. Ta
Ja det är lugnt.
Jag har haft min i två år och den funkar kanon. Enda gången jag varit missnöjd är när den varit urladdad vid start nån gång men det var ju helt och hållet mitt eget fel. Den kan ladda ur sig om man lämnar den i vaggan efter laddning. Ta
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 23:38Den kändes väldigt prisvärd just nu! Och valet på klockan kom av att de flesta jag känner som springer med puls/gps-klocka har just denna! Och har haft väldigt få problem med den! Tack för tipset om laddningen:-)
Den kändes väldigt prisvärd just nu! Och valet på klockan kom av att de flesta jag känner som springer med puls/gps-klocka har just denna! Och har haft väldigt få problem med den! Tack för tipset om laddningen:-)
Quote from Funbeat user on 22 December 2010, 16:30Jag har samma problem och det uppstod först när det blev minusgrader ute. Så antagligen utebliven svett/värme/kontakt som är orsaken i mitt fall. Har sjukt hög puls typ första kilometern.
Jag har samma problem och det uppstod först när det blev minusgrader ute. Så antagligen utebliven svett/värme/kontakt som är orsaken i mitt fall. Har sjukt hög puls typ första kilometern.
Quote from Funbeat user on 23 December 2010, 11:19Jag har, sen det blev svalare ute, också haft problem med onaturligt/löjligt hög puls inledningsvis på mina pass.
Provade både att spänna bandet och fukta kontaktytorna men det hjälpte inte eller bara lite och tillfälligt.
Köpte en tub kontaktgel på Ap
Jag har, sen det blev svalare ute, också haft problem med onaturligt/löjligt hög puls inledningsvis på mina pass.
Provade både att spänna bandet och fukta kontaktytorna men det hjälpte inte eller bara lite och tillfälligt.
Köpte en tub kontaktgel på Ap
Quote from Elias Engqvist on 23 December 2010, 11:58Igår då jag sprang på band så låg min puls helt normalt till c:a 5minuter kvar då kurvan plötsligt blir hackig och går upp av bara 17 ända till 181! Eftersom jag har 165 i maxpuls (mätte nyligen) så vet jag att det var fel (och det syns rätt tydligt på ku
Igår då jag sprang på band så låg min puls helt normalt till c:a 5minuter kvar då kurvan plötsligt blir hackig och går upp av bara 17 ända till 181! Eftersom jag har 165 i maxpuls (mätte nyligen) så vet jag att det var fel (och det syns rätt tydligt på ku