Quote from Guest on 2 August 2010, 20:12Har efter mycket funderande hit och dit kommit fram till att jag nog vill ha en Garminklocka. Men hur noga jag än läser beskrivningarna (helt yr efter allt läsande(H).) så tycker jag att Garmin forerunner 405 och 110 erbjuder ungefär samma sak. Har jag fe
Har efter mycket funderande hit och dit kommit fram till att jag nog vill ha en Garminklocka. Men hur noga jag än läser beskrivningarna (helt yr efter allt läsande(H).) så tycker jag att Garmin forerunner 405 och 110 erbjuder ungefär samma sak. Har jag fe
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:22Ta 405 eller 310xt
Ta 405 eller 310xt
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:33310xt (t+)
310xt (t+)
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 20:49Killar, jättebra svar hörrni...
Några fler krav än distans och hastighet? Då kan 305:an kanske räcka?
Här kan du jämföra, finns på svenska hemsidan också, men inte så att det går att länka till den så fint...
https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=
Killar, jättebra svar hörrni...
Några fler krav än distans och hastighet? Då kan 305:an kanske räcka?
Här kan du jämföra, finns på svenska hemsidan också, men inte så att det går att länka till den så fint...
https://buy.garmin.com/shop/compare.do?cID=
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:15110 har tex INTE virtual partner, höjdmätning, momentanhastighet ( du kan alltså bara se snittempo för passet, inte tempo just nu, och inte heller snittet för nuvarande kilometer) och möjligheten att programmera in pass, tex intervaller, i förväg.
405 ha
110 har tex INTE virtual partner, höjdmätning, momentanhastighet ( du kan alltså bara se snittempo för passet, inte tempo just nu, och inte heller snittet för nuvarande kilometer) och möjligheten att programmera in pass, tex intervaller, i förväg.
405 ha
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:17Och billigast och med flest(?) funktioner finns 305... 1495:- på elgiganten.
Och billigast och med flest(?) funktioner finns 305... 1495:- på elgiganten.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:28Har inte haft någon av 405 eller 110 men vad jag kan se så klarar båda det du är intresserad av, så då kanske det hänger på priset, 110 ser ut att vara den billigare.
Jag känner några som har 405:an och inte gillar den tryckkänsliga ringen. 110:an ser ut
Har inte haft någon av 405 eller 110 men vad jag kan se så klarar båda det du är intresserad av, så då kanske det hänger på priset, 110 ser ut att vara den billigare.
Jag känner några som har 405:an och inte gillar den tryckkänsliga ringen. 110:an ser ut
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:38Valde 310 xt eftersom den är vattentät och tänker även ha den för att leka med vid vindsurfing. 😀
Valde 310 xt eftersom den är vattentät och tänker även ha den för att leka med vid vindsurfing. 😀
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 21:48Om man väljer mellan 110:an och 405:an så är det väl för att man vill ha en GPS-klocka som även går att använda som vanligt armbandsur till vardags. Då är det inte särsklit konstruktivt att svara 305 eller 310x.
Jag skulle säga att den som vill ha enklas
Om man väljer mellan 110:an och 405:an så är det väl för att man vill ha en GPS-klocka som även går att använda som vanligt armbandsur till vardags. Då är det inte särsklit konstruktivt att svara 305 eller 310x.
Jag skulle säga att den som vill ha enklas
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 22:03Hon som frågar kanske inte resonerar precis som du, Mikael. Dumt att begränsa sig.
Hon som frågar kanske inte resonerar precis som du, Mikael. Dumt att begränsa sig.