Quote from Funbeat user on 8 August 2009, 18:28Finns den kvar?
Finns den kvar?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 17:58Klockan är tyvärr såld (2500:- ).
Klockan är tyvärr såld (2500:- ).
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 22:40Tja inte vet jag men vore det inte lite bättre att man sålde sina saker kring löpning på typ Tradera eller liknande sighter,...å så håller vi oss kring alla andra otroliga trådlösningar/kapningar som vi ju ändå har...??!! Annars så har jag några dojor som
Tja inte vet jag men vore det inte lite bättre att man sålde sina saker kring löpning på typ Tradera eller liknande sighter,...å så håller vi oss kring alla andra otroliga trådlösningar/kapningar som vi ju ändå har...??!! Annars så har jag några dojor som
Quote from Linnea Olsson on 11 August 2009, 04:01Jag tycker att köpa träningsprylar genom Funbeat är ett tryggt sätt. Här har man ju sina "vänner".
TT
Jag tycker att köpa träningsprylar genom Funbeat är ett tryggt sätt. Här har man ju sina "vänner".
TT
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2009, 09:26Kjelle, det är väl inget fel att sälja sportprylar här - men det hade ju varit bättre om det sker i rätt grupp!
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1148 (KÖP&SÄLJ (privatpersoner)
Kjelle, det är väl inget fel att sälja sportprylar här - men det hade ju varit bättre om det sker i rätt grupp!
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=1148 (KÖP&SÄLJ (privatpersoner)
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 09:33Att sälja sina gamla löpskor, för att användas som trädgårdsskor, låter som ett högst ologiskt resonemang och jag har svårt att se hur detta kan främja löpningen eller någon annans vilja att löpa.
Däremot om jag har möjlighet att köpa en pulsklocka/GPS
Att sälja sina gamla löpskor, för att användas som trädgårdsskor, låter som ett högst ologiskt resonemang och jag har svårt att se hur detta kan främja löpningen eller någon annans vilja att löpa.
Däremot om jag har möjlighet att köpa en pulsklocka/GPS
Quote from Elias Engqvist on 11 August 2009, 10:28Nicklas: Det främjer Kjelles vilja att löpträna!
Nicklas: Det främjer Kjelles vilja att löpträna!
Quote from Funbeat user on 11 August 2009, 21:17Hahaha....Niklas,Tommy å Christer....ni har naturligtvis en jättepoäng i det ni säger....Så nu tycker jag att tråden SÄLJA JOGGINGATTIRALJER föds....det kan handla om garmin eller joggingdojor.....men kanske det bästa ...det är löpargrejor från löpare til
Hahaha....Niklas,Tommy å Christer....ni har naturligtvis en jättepoäng i det ni säger....Så nu tycker jag att tråden SÄLJA JOGGINGATTIRALJER föds....det kan handla om garmin eller joggingdojor.....men kanske det bästa ...det är löpargrejor från löpare til